Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
Heb er eentje op het oog maar eerst eens zien wat ze voor deze terug geven hé. Heb al zeven jaar hetzelfde merk en kom al jaren bij dezelfde dealer dus wij komen goed overeen.
@patrick2 Meestal krijg je er toch nog iets voor terug dat was toch bij mijn wagen en had ook een mooie Deal . We waren goed maatjes .
Veel geluk 🍀 met je aankoop van je wagen ,komt zeker in orde 🙂
U kennende gaat het lukken . Toi tio . Groetjes tinneke2
@Tinneke2 Hahahah er is nog niks beslist hé. Mijn enige voordeel is dat er heel weinig kilometers op staan dus ik kan er redelijk iets voor terug krijgen.
Maar hij gaat mij bellen dus we gaan zien ik verwacht niet dat die direct gaat bellen dat gaat wel even duren.
@patrick2 @Dus geduldig afwachten voor je het weet heb je al een telefoontje . 😂Verkopen graag bij mij waren ze heel rap amai . Verschoot ervan .
Maar geduld is een schone deugd .En te rap is ook niet goed 😌.
Heb dan toch iemand meegenomen want wou geen kat 🐈⬛ in een zak kopen .
Doei
Normaal gaat mijn partner mee maar die is nu werken en ik verlof zoals je weet.
Wil graag een iets hogere auto dat is eigenlijk de reden. Maar ik laat me niet zo maar vangen hé moet ook niet ene hebben met 100 000 KM op de teller want dan is die helemaal niks meer waard.
Ik verwacht niet snel telefoon hoor daar gaat even over heen. En dan moet ik er nog mee eens zijn wat die wil geven want heb ook geen goesting om daar nog eens veel geld bij op te leggen. Want dan rij ik deze liever nog op en dan zie ik erna wel weer.