annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

 

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  Hier de vensters 🪟 net toegedaan met al die smerige vliegen 🪰 die binnen komen en inderdaad de warmte komt weer binnen boven 👆 niet te doen .

Hot hot ! Zal weer vannacht weer puffen worden . 
En hoe meer ik douche 🚿 neem hoe zweterig 🥵 geeft geen zin dus ,alleen nog in de morgen en voor ik slapen 🛌 ga . 

Toch nog genieten van je dagen verlof hè Patje 

Ga boodschappen halen . 
En voor de rest een nietsen .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Vliegen hebben wij ook @Tinneke2  daar kan je niet buiten. Ga nog eens zien om zo een lamp te kopen voor de vliegen om die op te hangen. Boven zijn er horren voor de vensters dus daar is geen enkel probleem het is enkel onder dat je dat hebt natuurlijk. 

De hordeur die we hadden is kapot , poes is er eens ingevlogen dus ja gaas kapot 😛 En daarnaast heeft die deur nog niet veel nut want de dames kunnen niet buiten dus ja de deur is eigenlijk overbodig. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  goed idee 👍 ga ook eens kijken 👀 voor zo een lamp 💡.

Och net telefoon gekregen van mijn zus en ouders overstromingen bij hen geweest alles in de keuken en eetplaats onder gelopen . Tot modder toe .

Dus ben al daar  om te helpen op te kuizen en zien wat de schade is en zandzakken op gehaald 

Jeetje wat 💦 overlast kan meebrengen .Had  de foto’s gezien op HLN een echte modderpoel . En dacht te nieksen .

zo zie je maar dat de dag vlug kan veranderen .

Pauze voorbij verder doen .

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en

allen die komen kijken 👀 vandaag ,

Een goede morgen ,

vannacht geeft het hier geregend en gedonderd en gebliksemd .

Er waren ook enorm veel rukwinden mooi om te zien . Niets is kapot in de tuin 🪴 oef . 
@Josette Dat is niet van de poes Zona en zeer pijnlijk 😣.Veel beterschap ❤️‍🩹 

Wordt niet meer zo heet 🥵 binnen al afgekoeld .

hou je hoofd koel en fijne dag 👋 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen,

Ik heb gisteren mijn twee Europese Covid Certificaten gedownload. Zomaar voor de fun, niet dat ik ze nodig heb. Misschien in september, als de vierdaagse met de FJR club naar Duitsland doorgaat.

Het is, afgedrukt, een A4 die je tweemaal moet vouwen, zodat je uiteindelijk een A6 overhoudt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen