Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
@Josette @Wacht tot ze terug komen van Spanje 🇪🇸 de idioten ,dan besmetten ze iedereen dat kan allemaal .
En alle dagen op bezoek in de kliniek mag niet zou bij mij niet waar zijn .
Kot zou te klein zijn mochten ze mij verbieden bij mijn moeke te gaan .
Wat een belachelijke regeling is dat zeg . Jeetje nog aan toe . Fijne avond .
Inderdaad @Josette , hoe het er momenteel aan toegaat, dat tart elke verbeelding ... Hier zijn het geen twee maten en gewichten meer, maar een hele hoop maten en gewichten. Alles in functie van hoeveel geld ermee gemoeid is.
En zo kan ik nog ff doorgaan ...
De politiek is zo ziek als maar zijn kan .... En het gaat niet lang meer duren of de cijfers gaan weer fors de hoogte in, maar dat trekken ze zich niet aan, de portefeuille is alweer bijgevuld ... En het zal wel de schuld zijn van iemand anders ... Waarschijnlijk ook weer een nieuwe variant die niemand kon voorspellen ...
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle
meelezers, een goedemorgen.
Patrick ben jij niet te braaf voor deze wereld? Brengt niet altijd op hoor ja knikken.
Hier weeral een foute nacht, pfffffffffffff die zona niet niks!
Maar er voor de rest een fijne dag van allemaal.
@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 en
alle medelezers,
goede morgen ,
Gisteren gaan helpen bij mijn zus ,even was ik de emmer aan het uitgieten en zag ik dat er aan de boom een schattig lief eekhoorn 🐿 begon te eten .
Hoe het mij aankeek en bleef maar verder eten
Mijn dag kon niet meer stuk . Hij of zij wordt ons echt al gewoon . Ging er niet vandoor . Zalig .Woont in de oude huisje waar vroeger nog brood 🥖 werd gebakken . Een wonderlijk natuur kan zo mooi zijn .
Hou van diertjes .
@Josette ach weer een slechte nacht heb echt met jou te doen .kan je alleen maar veel veel beterschap ❤️🩹 wensen . Weet is van lange adem . Met veel geduld .
@patrick2 variatie in werk is goed anders is maar saai en je doet je job graag . Fijne werkdag .
aan alle binnenkomers fijne dag 😽
Ik zie dat het een rode eekhoorn is, en dat is goed nieuws. De grijze eenkhoorns zijn niet inheems en maken de boel hier kapot.