annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Natuurlijk wist ik dat het om een tikfout ging. Alhoewel ik er eerder van uitga dat het om een foutief ingrijpen van uw auto-correctie is.

Dat is iets dat ik wel meer in uw posts zie. Zo van "wat schrijft ze daar nu ...", maar als ik de zin errond lees valt mijne nikkel dat je duidelijk iets anders bedoelde en dat de auto-correctie er vanzelf iets anders van gemaakt heeft.

Het kan natuurlijk ook uw systeem van auto-suggestie zijn. Je typt enkele letters en uw systeem doet daarop meteen enkel suggesties zodat je sneller kan werken. Als je dan niet goed oplet staat er het verkeerde woord.

Je kan die hulpmiddellen proberen uitschakelen, maar er is nog een andere methode: herlees uw post twee keer alvorens op "Beantwoorden" te klikken 😋

En een derde keer als je hem gepost hebt. Je hebt namelijk nog een uur de tijd na het posten om uw eigen bericht te corrigeren.

Moest ik een euro krijgen voor iedere fout die ik bij mijn eigen posts verbeter alvorens te posten en dan nog eens eentje voor elke fout die ik na het posten alsnog verbeter, dan zat ik er nu heel warmpjes in hoor, daar moogt ge zeker van zijn  ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801  Heb dat al honderd keer geprobeerd op mijn gsm ,maar dat lukt mij niet . 
Je grapjes zijn wel leuk 😻 moet er altijd om lachen nu weer .
Stef je zou er eens mee moeten optreden , nog niet aan gedacht . Verdien je ook een paar euro’s 💶 

Misschien heb je nog tips 🕵️‍♀️ Voor de gsm 📱
Je bent een fijne kerel .

goede avond .Eens kijken wat de tv ons brengt .

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Mij kan dat niet schelen wat ze doen wou het alleen maar eens melden of ze het nu afschaffen of niet . Pff . Met al dat gezever . 
Er zijn belangrijke dingen op de wereld 🌍.  

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 Winteruur en zomerjurk worden toch niet afgeschaft.

Neen kunnen ze de vlg 5 jaar nog met ons voeten spelen.

Nachttarief word ook afgeschaft vanaf  1 jan 2022 maar 

ze gaan proberen het op 1 juli te zetten! 😠

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Enkel voor de  distributiekosten, dacht ik  @Josette 

Aanpassingen nachttarief op vlak van distributienettarieven | Vlaanderen.be

Dag- en nachttarief

Vanaf 2022 wordt het huidig onderscheid tussen het duurdere dag- en het goedkopere nachttarief afgeschaft. Dit is enkel het geval voor het deel distributienettarieven op uw elektriciteitsfactuur, niet voor het deel elektriciteitskosten.
Het deel elektriciteitskosten op uw factuur wordt namelijk bepaald door de energieleverancier. Energieleveranciers kunnen dus contracten blijven aanbieden met verschillende energieprijzen voor uw dag- versus nachtverbruik.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen