annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

 

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Gregory @Heidi2 @david41 en

alle binnenkomers fijne morgen, 

Ach eindelijk eens heel de nacht doorgeslapen.Wat was dat jaren geleden .

Al vroeg uit de veren 🪶 was en plas begonnen . Bed verschoond en kamer gedweild . Nu beurt aan badkamer soppen . Vlieg 🪰 er eens in en ben super goedgemutst .

@Josette Hoe gaat het met je gezondheid nog veel pijn ?? .. Denk 🤔 aan jou en Douglas meid .alvast een 

45F472FD-AC7E-4F01-B673-C8D66CB6979C.jpeg

Voor jou om je te troosten .

fijn weekend iedereen ook al is het druilige weer .

Doei . 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous  een goedemorgen.

Voor alle andere ook een goedemorgen. 

Het is weekend dat is altijd wel fijn even bekomen van een drukke week. Want het zijn al heel drukke weken bij ons en dat blijft doorgaan. 

Eerst weekend dan zien we volgende week wel verder wat we gaan doen. Half is al bekend dat ik terug naar Vilvoorde ga. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2  Een gedeelte staat al vast en is meneer nog altijd ziek 🤢. Achter zijn oren zeker . 😅. Toch gemakkelijk een ander er voor opdraaien zijn werk te doen als je uit verlof komt . Gelukkig heb je afwisseling en kan je op tijd en stond eens naar Vilvoorde . Andere iets leren . Goed zo .

Fijn weekend en geniet er van . 
Doe het wel rustig aan hè 😮💨

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Geen idee er was toch geen verlenging heb ik gehoord dus afwachten. Maar ja ik heb die afwisseling die meneer die alles verpest voor ons kan niks anders dan die planning ah jawel hij kan ook nog met de heftruck rijden maar dan houd het op.  Ik persoonlijk kan wel iets meer en doe ook veel meer maar ik doe het graag hoor 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 🤣😂is dat alles dat meneerke kan en ziek zijn .

Allee gelukkig 🍀 hebben ze u .Je hoort dat je je werk echt met veel respect en liefde 🥰 uitoefent een geluk 🍀  dat er mensen zoals u bestaan . Zo daar nog al een boeltje zijn . Mocht iedereen zoals meneer zijn 🤣

fijne avond . Ik stop er mee voor vandaag huisje proper was en strijk gedaan . 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen