annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

 

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

Wat heeft het hier geregend amai.

@patrick2 hopelijk waren ze heerlijk ik mag ze niet eten, wegens allergie.

@Tinneke2 de pijn is iets minder, de bobbels nog dik, al 3 tubjes zalf leeg en een flesje betadine.

Meer kunnen we niet doen hé.

Douglas krijgt het moeilijk achter zijn kiezen ivm zijn ma. Hij zou

zich beter moeten voorbereiden maar dat lukt hem blijkbaar niet.

Vandaag mag hij de boodschappen gaan doen.

Fijne dag iedereen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Gregory @Heidi2 @david41 en

alle medelezers een goede morgen,

hier nog altijd bewolkt zal er niet op verbeteren het weer .

@Josette Het zal Douglas wat op andere gedachten 💭 brengen om de boodschappen te gaan doen ,kan hem wel verstaan het is tenslotte zijn ma ,en de knop uitzetten doe je niet op een twee drie .. 

Maar zal zich toch moeten voorbereiden dat het eens kan mislopen en dat is niet gemakkelijk en zeer 😢.

ben al blij dat met jou wat beter gaat .(met de pijn ) Nu nog van de zona genezen ❤️‍🩹. 
u niet te veel zenuwachtig maken ,gemakkelijk gezegd in de situatie dat jullie zitten 🪑. Hou jullie sterk en goede moed . 

@patrick2 Terug naar Vilvoorde , dat doe je graag goede werkdag en hopelijk 🙏 niet te veel in de file staan . Maar daar hou jij wel rekening mee . Wees toch maar voorzichtig . 
want Zaterdag hebben er hier op de steenweg tot 2x toe een kettingbotsing geweest . En dat op nog geen 5 minuten tijd 3 auto’s 🚗 en een keer 4 auto’s 🚙 het was hier een ramp . Verschillende vernield . Jeetje 🙄.

Aan alle andere werkende werk ze .en thuisblijvers . Wat je ook doet geniet nog van de Belgen hun overwinning 😤
Kik normaal nooit 👎 maar nu was er niet veel soeps op tv . Wat een match. 

@Cdt24801  Hoop dat je geen fouten ziet in mijn tekst grapje  hoor en anders kun je er nog een euro voor elke fout aan verdienen .😂 

fijne dag . 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous een goedemorgen.

Voor alle andere ook een goedemorgen. 

@Tinneke2  vandaag gewoon naar mijn eigen site niks Vilvoorde dat zal vanaf morgen zijn , moest er niks anders tussen komen.

@Josette  helaas kwam mijn collega te laat waardoor ik al gegeten had dus de mosselen zijn voor de week . Zijn toch vacuüm verpakt dus zijn wel even houdbaar in de frigo. Maar ze zien er goed uit heb ik al gezien. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 @Josette @Tinneke2 @patrick2 @Gregory & en alle binnenkomers wens ik een zeer fijne zondag toe , geniet er van .

 

Groeten,

bigM

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Een fijne zondag ,maar ze is al bijna voorbij . Geholpen bij mijn ouders . 
Soms mij in twee delen en niet weten waar eerst te beginnen . Binnenkort wordt mijn broertje geopereerd dus kan hij niet veel in de tuin uitspoken . 
En hier bij hen nog geen druppel regen wel in mijn streek . Dus maken dat alles klaar is voor de storm en overstroming mocht die er weer eens komen bij hen . 
En dan ging ik naar huis 🏠.

groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen