annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Wacht tot ze terug komen van Spanje 🇪🇸 de idioten ,dan besmetten ze iedereen dat kan allemaal . 
En alle dagen op bezoek in de kliniek mag niet zou bij mij niet waar zijn . 
Kot zou te klein zijn mochten ze mij verbieden bij mijn moeke te gaan . 
Wat een belachelijke regeling is dat zeg . Jeetje nog aan toe . Fijne avond .

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad @Josette , hoe het er momenteel aan toegaat, dat tart elke verbeelding ... Hier zijn het geen twee maten en gewichten meer, maar een hele hoop maten en gewichten. Alles in functie van hoeveel geld ermee gemoeid is.

• Zieken of oude mensen bezoeken, dat brengt niks op
  • Een bruiloft, begrafenis, ... dat brengt amper iets op
  • Op vakantie gaan, dat brengt heel veel op voor de reissector
  • Grote evenementen, dat brengt heel veel op voor organisatoren en de staat
  • Voetbalstadia zijn immuun voor alle ziektes

En zo kan ik nog ff doorgaan ...

De politiek is zo ziek als maar zijn kan .... En het gaat niet lang meer duren of de cijfers gaan weer fors de hoogte in, maar dat trekken ze zich niet aan, de portefeuille is alweer bijgevuld ... En het zal wel de schuld zijn van iemand anders ... Waarschijnlijk ook weer een nieuwe variant die niemand kon voorspellen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

Patrick ben jij niet te braaf voor deze wereld? Brengt niet altijd op hoor ja knikken.

Hier weeral een foute nacht, pfffffffffffff die zona niet niks!

Maar er voor de rest een fijne dag van allemaal.

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 en 

alle medelezers,

goede morgen ,

Gisteren gaan helpen bij mijn zus ,even was ik de emmer aan het uitgieten en zag ik dat er aan de boom een schattig lief eekhoorn 🐿 begon te eten .

B22DD94C-EC9A-4549-BF91-D58E0FFF0B2A.jpeg

 Hoe het mij aankeek en bleef maar verder eten 

1708C311-FD38-4D66-8823-DEDA2B7D56DC.jpeg

 Mijn dag kon niet meer stuk . Hij of zij wordt ons echt al gewoon . Ging er niet vandoor . Zalig .Woont in de oude huisje waar vroeger nog brood 🥖 werd gebakken . Een wonderlijk natuur kan zo mooi zijn .

Hou van diertjes .

@Josette ach weer een slechte nacht heb echt met jou te doen .kan je alleen maar veel veel beterschap ❤️‍🩹 wensen . Weet is van lange adem . Met veel geduld . 
@patrick2 variatie in werk  is goed anders is maar saai en je doet je job graag . Fijne werkdag .

aan alle binnenkomers fijne dag 😽 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik zie dat het een rode eekhoorn is, en dat is goed nieuws. De grijze eenkhoorns zijn niet inheems en maken de boel hier kapot.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen