annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand juni.

Topic gestart op: 01-06-21 05h31

Antwoorden: 251 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand juni.

OPGELOST

01.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

251 ANTWOORDEN 251
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  bedankt, wij hadden vroeger er velen zitten.

Raapten de okkernoten en spaarde die voor de winter.

Niet teveel geven want ze steken het in de grond en vinden ze nadien niet meer!

Ook géén brood geven hé. Ze roken de noten en beten de vliegendeur stuk van de garage, 

die hadden feest maar toch maar eventjes, had ze zien rennen.

De deur met gele tape geplakt en vast genaaid hebben er

nooit meer in gebeten zo mooi. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Momenteel zitten we er met 2 mannetje en vrouwtje . En eentje gaat altijd op en neer .denk dat ze de jonkies voederen . We letten goed op . 

ze kennen ons doen en laten al een paar jaar . 
Toch bedankt voor de tip 🕵️‍♀️.

Brood 🥖 krijgen ze NOOIT 👎 zwellen er van op en worden ziek 🤢.

Weet het nog van toen ik eens in Londen ben geweest daar kwamen ze uit mijn hand eten zeer tam . Fijne dag alsnog .

Probeer wat rust in te halen .

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Cdt24801 @Josette @Anonymous @Anonymous  goedemorgen.

Voor alle andere ook een goedemorgen. 

@Josette  op mijn werk ben ik zeker niet altijd braaf hoor bijt echt wel van mij af maar Vilvoorde zeg ik direct ja tegen. 

Heb dat een beetje opgebouwd en die jongens moeten nog veel leren en dat doe ik ook wel graag. Heb al laten verstaan aan mijn baas dat ik er een paar maanden nodig ben om alles op de rails te krijgen dus we gaan zien. 

Vandaag dan wel de laatste dag al weer maar ja zoals ik al zei we gaan zien wat het brengt. Weet dat die andere ook nog altijd ziek is die ik deze week zou vervangen maar daar zit nu dus iemand anders onze ploegbaas. Want hij en ik zijn enkel die dat werk op de planning kunnen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Uwe werkdag zit er bijna op nog enkele uurtjes en weer wat vrij druilig weer ,dat geven ze weer .Alleen Zondag krijgen we de zon te zien . 
Mijn nieuwe kast is eindelijk gearriveerd en blij mee gratis op de kop getikt 🤪. Een pracht van een juweeltje . Wat mensen soms weg doen . Maar ikke blij . 
En staat al in de hall en gevuld met jassen 🧥. Nog plaats voor als bezoek komt . 
Alles mooi gedecoreerd in hall en klaar . Fijne avond 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 en alle

meelezers, een goedemorgen.

Midden van de w eek en pfffffffffffffffff zeg ik

na een slapeloze nacht jeetje mina.

Amusement iedereen.

Leden met de meeste pluimen