Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-06-21 05h31
Antwoorden: 251 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig als je buiten of binnen iets doet met familie of vrienden.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hier gaan we verder in een zuivere babbelhoek.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-juli/m-p/101790#M12610
@patrick2 Hier de vensters 🪟 net toegedaan met al die smerige vliegen 🪰 die binnen komen en inderdaad de warmte komt weer binnen boven 👆 niet te doen .
Hot hot ! Zal weer vannacht weer puffen worden .
En hoe meer ik douche 🚿 neem hoe zweterig 🥵 geeft geen zin dus ,alleen nog in de morgen en voor ik slapen 🛌 ga .
Toch nog genieten van je dagen verlof hè Patje
Ga boodschappen halen .
En voor de rest een nietsen .
Vliegen hebben wij ook @Tinneke2 daar kan je niet buiten. Ga nog eens zien om zo een lamp te kopen voor de vliegen om die op te hangen. Boven zijn er horren voor de vensters dus daar is geen enkel probleem het is enkel onder dat je dat hebt natuurlijk.
De hordeur die we hadden is kapot , poes is er eens ingevlogen dus ja gaas kapot 😛 En daarnaast heeft die deur nog niet veel nut want de dames kunnen niet buiten dus ja de deur is eigenlijk overbodig.
@patrick2 goed idee 👍 ga ook eens kijken 👀 voor zo een lamp 💡.
Och net telefoon gekregen van mijn zus en ouders overstromingen bij hen geweest alles in de keuken en eetplaats onder gelopen . Tot modder toe .
Dus ben al daar om te helpen op te kuizen en zien wat de schade is en zandzakken op gehaald
Jeetje wat 💦 overlast kan meebrengen .Had de foto’s gezien op HLN een echte modderpoel . En dacht te nieksen .
zo zie je maar dat de dag vlug kan veranderen .
Pauze voorbij verder doen .
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 en
allen die komen kijken 👀 vandaag ,
Een goede morgen ,
vannacht geeft het hier geregend en gedonderd en gebliksemd .
Er waren ook enorm veel rukwinden mooi om te zien . Niets is kapot in de tuin 🪴 oef .
@Josette Dat is niet van de poes Zona en zeer pijnlijk 😣.Veel beterschap ❤️🩹
Wordt niet meer zo heet 🥵 binnen al afgekoeld .
hou je hoofd koel en fijne dag 👋
Hoi iedereen,
Ik heb gisteren mijn twee Europese Covid Certificaten gedownload. Zomaar voor de fun, niet dat ik ze nodig heb. Misschien in september, als de vierdaagse met de FJR club naar Duitsland doorgaat.
Het is, afgedrukt, een A4 die je tweemaal moet vouwen, zodat je uiteindelijk een A6 overhoudt.