Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Josette @Wees maar voorzichtig .Zou handschoenen dragen en zeker goed alles iedere keer ontsmetten . Of gewoon thuis blijven zoveel mogelijk . Misschien brengen ze hem /haar naar het ziekenhuis . Veiligheid boven alles .
hopelijk alles vlug in orde bij jullie en geen omweg meer .
fijne dag
tinneke2
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007
en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.
Hier ook vele rekken leeg amai, zal wat worden met de feestdagen voor velen.
Hier weeral kosten, moet voor een nieuwe tablet gaan uitkijken voormiddag.
Maak er allen een fijne dag van het wordt mooi weer.
@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 en ook aan alle andere die ik niet genoemd heb een goedemorgen.
Het is woensdag dus vandaag nog een dagje werken en dan morgen verlof en dan vrijdag nog en dan weer weekend. Schiet op allemaal want het einde van het jaar staat bijna voor de deur.
Och nog een kleine drie weken en dan ik begin ook met mijn uitdaging dus kijk er al naar uit.
Wens iedereen dan ook een fijne dag vandaag.
@patrick2 Het jaar vliegt voorbij inderdaad . Als je je verlof allemaal meerekende zal het wel geen drie weken meer duren Patje dan ben je er zo wie zo vlug door .🤔hé
fijne Werken dag 👋
groetjes tinneke2
Nee @Tinneke2 dan was het geen drie weken. Maar ik heb mijn verlof al ingepland gehad hé dus dat wil zeggen nu nog één week verlof en dat is met kerst en oud en nieuw.