Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Anonymous @Ik wacht nog op mijn derde dosis en ben ook hoog risico patiënt maar bij ons loopt alles traag vooruit zoals de vorige keer ook lang moeten wachten . Dus wacht wel tot ze me weer op roepen . Dus blijf ik thuis 🏠 en dan nog blijf ik na mijn derde dosis thuis 🏠. Smerig beestje. Zal nog een vierde dosis nodig zijn . By safe !
je weet nooit ?
fijne groetjes en het allerbeste voor de rest veel moed nog .
groetjes tinneke2
@Tinneke2 Hallo laat ⏳ zoals gewoonlijk 🤣.
Het is waar dat dit "vuile beest 👹" ons leven zal keer op keer rotten.
Maar als we de regels respecteren en onze manier van leven veranderen want helaas zal het voor ons nog lang moeilijk zijn MAAR niet voor de gekke mensen die denken dat het niks is, die niet gevaccineerd willen worden en die veel plezier hebben "allemaal bewusteloze idioten 😡!! ".
Ik wens je een fijne herfst zaterdag ☔ en tot snel en pas goed op jezelf ‼️.
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous 💪🍀⚜️.
@patrick2 Hier is de zon terug gaan schijnen . Alle blaadjes zijn van de meeste bomen gevallen . Wel heel veel wind dat maakt het frisjes maar met de zon 🌞 is het in de tuin aangenaam zeker achter de muren .😜.
Pakjes zijn opgehaald en toegekomen dus kan ik verder met mijn werkjes om tekenen ✍️.
fijne werkdag
groetjes tinneke2