annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Anonymous
Niet van toepassing

Natuurlijk @Tinneke2 drinken we nooit voor het rijden ⚠️!!! Te gevaarlijk voor ons en de andere chauffeurs en "ook politieboetes 💵!!"
Maar, ik las dat je goede Italiaanse wijn kent!!! Chianti Glassico: Nozzoleto de Primitivo salenta uit 2015 👍 !!! è un ottimo vino e il chianti è il mio vino rosso italiano preferito altrimenti sono più a Grand Vin de Bordeaux nel vino rosso !!! ma per il vino bianco per mij il pinot grigio 2017 come buon aperitivo !!!
Kortom, het oenologische moment zit erop 🍷!!
Fijne zondag en al mijn lieve gedachten komen met alle eer naar je toe!!!
Tot snel vanuit @Anonymous ⚜️🇮🇹.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Zijn dan ook goede wijnen en geleerd van iemand die ook uit Italië ?? Kent  . Het zijn inderdaad mijn favoriete wijnen en zal zeker de de witte wijn als petities eens proberen .Alvast bedankt voor de tip 🕵️‍♀️ 😉

Moet nog veel leren ,beetje bij beetje 🤏 leer ik De Italiaanse taal van een achternicht van mijn moeke . Spreekt dan ook perfect Italiaans . En als ik op bezoek ga leert ze me maar al te graag de taal , haar overleden man was een ras echte Italiaan . 
fijne avond groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

En ja @Tinneke2  het leven is niet makkelijk!! je nichtje leert je Italiaans en je nichtje heeft haar vader verloren !!! Maar pas op, het is goed dat je tante als gezin steunt! maar hier is nog een voorbeeld dat het leven niet eerlijk is !! Eindelijk is het voorbij om verdrietig te zijn Bravo voor de Italiaan en bedankt aan je nichtje !!! Tinneke2 een goede nachtrust en zoete dromen. zie je morgen aan het eind van de middag want goed werken is nodig ik heb de fabriek geregeld om de nacht zo makkelijk mogelijk te maken!!! 0 komt eraan van @Anonymous ⚜️.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Bij deze wens ik iedereen een fijne zaterdag toe.

@Tinneke2 @Josette @Anonymous @patrick2 @MustafaY 

 

Groeten,

bigM

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous ben ik je nou vergeten oei dat is niet van mijn gewoonte . Sorry 😢 hoor maatje . 
alvast dan toch een fijne maandag groetjes tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen