Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
Goedemorgen allee tis al goedemiddag 😀
Voor je alles terug wil of moet lezen ik slaap altijd zo lang. Ik werk namelijk in de namiddag post dus elke dag van 16 uur tot 00 uur en soms ook langer. Dus je begrijpt ik ben in de nacht thuis en ga in de nacht slapen en daarom zal de weekenden niet anders zijn. Vandaar ook dat ik ook zeg goedemorgen 🙂
Binnenkort zal het enkel nacht post zijn die ik werk.
Ah zo ja dan is het inderdaad nog morgen voor u 😀 ik ben dan weer een vroege vogel
Die vroege vogels ken ik er meer hier @Fabienne1 😀
Maar zo heeft iedereen zijn ding hé en de meeste die werken zullen dat in de dag post doen en niet van die rare uren die ik doe.
@Tinneke2 Je kent Tinneke2 we zijn bijna verplicht om altijd sneller te gaan en helaas niet te profiteren van de simpele magie die het leven ons biedt want de wereld verandert en niet in de goede zin van de therm en we zijn verplicht dit voorbeeld te volgen , anders zullen we aan de kant moeten worden gezet.
Je hebt gelijk om thuis te blijven want met deze vieze Delta corona etc...
Ik ben al aan mijn derde dosis "omdat ik een persoon ben die risico loopt", maar mijn familie en ik zijn heel, heel voorzichtig omdat mensen niet langer opletten en we zoveel mogelijk in het appartement blijven en we zo min mogelijk mensen zien en dat we altijd de "barrièregebaren" respecteren, geen probleem "zelfs als sommigen ons uitlachen !!!!.
Het is heel ernstig als een virus en ik denk dat we nog heel wat tijd te doen hebben!
Kortom een goede afsluiter van de dag/avond en vooral een heerlijke W-E.
Met vriendelijke groeten.
door @Anonymous ✌️⚜️.