Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
Natuurlijk @Tinneke2 drinken we nooit voor het rijden ⚠️!!! Te gevaarlijk voor ons en de andere chauffeurs en "ook politieboetes 💵!!"
Maar, ik las dat je goede Italiaanse wijn kent!!! Chianti Glassico: Nozzoleto de Primitivo salenta uit 2015 👍 !!! è un ottimo vino e il chianti è il mio vino rosso italiano preferito altrimenti sono più a Grand Vin de Bordeaux nel vino rosso !!! ma per il vino bianco per mij il pinot grigio 2017 come buon aperitivo !!!
Kortom, het oenologische moment zit erop 🍷!!
Fijne zondag en al mijn lieve gedachten komen met alle eer naar je toe!!!
Tot snel vanuit @Anonymous ⚜️🇮🇹.
@Anonymous Zijn dan ook goede wijnen en geleerd van iemand die ook uit Italië ?? Kent . Het zijn inderdaad mijn favoriete wijnen en zal zeker de de witte wijn als petities eens proberen .Alvast bedankt voor de tip 🕵️♀️ 😉
Moet nog veel leren ,beetje bij beetje 🤏 leer ik De Italiaanse taal van een achternicht van mijn moeke . Spreekt dan ook perfect Italiaans . En als ik op bezoek ga leert ze me maar al te graag de taal , haar overleden man was een ras echte Italiaan .
fijne avond groetjes tinneke2
En ja @Tinneke2 het leven is niet makkelijk!! je nichtje leert je Italiaans en je nichtje heeft haar vader verloren !!! Maar pas op, het is goed dat je tante als gezin steunt! maar hier is nog een voorbeeld dat het leven niet eerlijk is !! Eindelijk is het voorbij om verdrietig te zijn Bravo voor de Italiaan en bedankt aan je nichtje !!! Tinneke2 een goede nachtrust en zoete dromen. zie je morgen aan het eind van de middag want goed werken is nodig ik heb de fabriek geregeld om de nacht zo makkelijk mogelijk te maken!!! 0 komt eraan van @Anonymous ⚜️.
@Anonymous ben ik je nou vergeten oei dat is niet van mijn gewoonte . Sorry 😢 hoor maatje .
alvast dan toch een fijne maandag groetjes tinneke2