annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Tinneke2  schreef:

@Cdt24801 @Wordt te veel om op te noemen vind het een goed 👍 idee 💡 om het zei te doen . Fijne dagenschema ik u allesziend 

en tot je u nog eens Laar horen Stefke 

groetjes tinneke2 


Tinneke, wat zou je ervan vinden om uw autocorrectie af te zetten of anders uw teksten eens goed na te lezen alvorens te posten? Bekijk eens hierboven wat je geschreven hebt .. Dat klinkt alsof je wat te veel wijn binnen hebt ... 😋

Ook in die andere post, uw afspraak bij de sex dokter ....

We weten allemaal dat je dat telkens niet zo bedoelde of opzettelijk zelf schreef, maar soms moeten we toch wel echt goed raden wat je eigenlijk wilde zeggen 😎

No offense hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Had zeker niet te veel wijn op . En heb het gewoon niet meer nagelezen . Bedoelde de huisarts. En het is zeker niet opzettelijk.Daar maak ik geen grappen over . Niet in deze tijd . Zal het in vervolg goed lezen en aan mijn neef vragen om op mijn gsm 📱 de autocorrectie af te zetten . 
bedankt 🙏 

fijne dag 👋 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Het is ook om je wat te plagen hoor. Wij weten ook dat je het zo niet bedoeld hebt enkel was dat nu omdat je aangaf in de topic er voor je gaat een wijntje drinken. 

Dan de dag erna zien we in eens wat 'andere' tekst staan dus dan kwam dat zo over 😛 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Cdt24801 niet erg ben een beetje 🤏 in een dipje na het nieuws van de huisarts. . Hoop alleen dat het niet is wat hij vermoed . Kan er ook wel om lachen hoor . No hard Feelings 😉

fijne dag 👋 groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Altijd positief blijven voor je iets weet. Ik moest toen ook gaan voor mijn longen omdat die iets gezien had en achteraf niks aan de hand. Dus blijf positief denken !! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen