Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
Hoi @patrick2 , een fijne zaterdag en vooral een fijne avond met je gasten !! Veel plezier en de barrière gebaren ook !! Drink eens goed 🍷op de gezondheid van onze vrienden 🤞🍀"De babbelhoek van de maand november!!!"
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.
OK maak je geen zorgen, geniet altijd van het moment van elke dag !!! Fijne dag/avond!!
@Anonymous ⚜️.
@Josette @Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @MustafaY @Fabienne1 @Heidi2 @Joery_dw
Een goedemorgen ook de binnenkomers en meelezers ,
fijne zaterdag allemaal!! geniet van de dingen waar je van houdt!! En moge de dag voor iedereen goed gaan !!
@Josette ik hoop dat je volhoudt en zoals ik @Tinneke2 schreef als je een beetje wilt kletsen sta ik tot je beschikking "om je te lossen ben je boos !!" zonder inbreuk te maken op uw privacy !!.
@patrick2 Goedenavond met je gasten !!!
door @Anonymous ⚜️
@Anonymous zal zeker onthouden Bedankt . Echt uit de grond van mijn hart . ik weet nog de uitslag van vrijdag niet van het mijne ze wilden het niet zeggen maakt me zo kwaad hè . En maandag terug op onderzoek . En dan wil ik dat ze me iets zeggen . Want kot zal te klein zijn . Gaat om mijn lichaam . .
Dat wachten altijd .
groetjes tinneke2