annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Anonymous
Niet van toepassing

Hoi @patrick2 , een fijne zaterdag en vooral een fijne avond met je gasten !! Veel plezier en de barrière gebaren ook !! Drink eens goed 🍷op de gezondheid van onze vrienden 🤞🍀"De babbelhoek van de maand november!!!"
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Komt helemaal goed hoor en zeker het drinken. Straks een lekker wijntje of een cava erbij en wat bij kletsen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

OK maak je geen zorgen, geniet altijd van het moment van elke dag !!! Fijne dag/avond!!
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous ⚜️.

Anonymous
Niet van toepassing

@Josette @Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @MustafaY  @Fabienne1 @Heidi2 @Joery_dw

Een goedemorgen ook de binnenkomers en meelezers ,

fijne zaterdag allemaal!! geniet van de dingen waar je van houdt!! En moge de dag voor iedereen goed gaan !!
@Josette  ik hoop dat je volhoudt en zoals ik @Tinneke2  schreef als je een beetje wilt kletsen sta ik tot je beschikking "om je te lossen ben je boos !!" zonder inbreuk te maken op uw privacy !!.
@patrick2  Goedenavond met je gasten !!!

Met vriendelijke groeten.
door @Anonymous ⚜️

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous  zal zeker onthouden Bedankt . Echt uit de grond van mijn hart . ik weet nog de uitslag van vrijdag niet van het mijne ze wilden het niet zeggen maakt me zo kwaad hè . En maandag terug op onderzoek . En dan wil ik dat ze me iets zeggen . Want kot zal te klein zijn . Gaat om mijn lichaam . . 
Dat wachten altijd .

groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen