annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  het is normaal en het is natuurlijk !!
Aangezien het maandagavond is en ik net heb geantwoord, kan ik mezelf toestaan ​​om je een vraag te stellen, als je niet wilt antwoorden, geen probleem dan "met de scanner!?!?".
Met al mijn hoop en gedachten.
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous 🤞⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Geen goed nieuws gekregen . Zal dus nog bijkomende onderzoeken moeten doen van NMR.Maar het is al zeker dat mijn nek en rug er niet goed uitziet . Zal zeker moeten geopereerd worden maar zijn grote risico’s aan verbonden . 
Nu weet ik gemonsterd waar de pijn vandaan komt . En kijken of mijn linker heup ook niet naar de knoppen is . Allemaal door een domme val in de zomer . De arts dacht dat alleen mijn ribben waren . Maar niets van dit alleen is juist . En de Rx foto’s waren dan ook geen bevestiging. Pff . Alles is uitgesteld wegens te druk nu met Corona patiënten . 
Dus wachten wachten tot weer rustig wordt . En kalm blijven . 
Denk nu maar aan je mama 

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi @Tinneke2 , je hebt de totaliteit en delicate operaties bovendien !!!!.
Het spijt me heel erg voor je en terwijl je schrijft "alles omdat ik in de zomer viel !!".
Ik heb niet echt wonderwoorden om je op te vrolijken want het is heel delicaat, wat er met jou en je zus gebeurt !!!
Dus moed / sereniteit / hoop / wederzijdse hulp met je zus en ik weet niet wat ik moet zeggen want voor jou en je familie gebeurt alles tegelijkertijd !!!
Bedankt voor je gedachten aan mijn moeder !!! En echt met heel mijn hart zou alles goed moeten komen !!!
Tinneke2, ik ben echt teleurgesteld en geschokt voor jou en je zus!!!
Met vriendelijke groeten.
@Anonymous 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Eerst gaat mijn zusje voor en dan ik . We kunnen toch niet alles tegelijkertijd doen  , want door de vele overvolle ziekenhuizen kan het bij mij toch niet doorgaan en staat ik zelfs voor verdere onderzoeken al op een wachtlijst. 
Kan er mee leven . 
Nu gaat de zorg naar ergere en zwaardere zieken en daar ben ik het volkomen mee eens . 
Moet zelf ook nog goed nadenken 🤔 wat ik ga doen . 
Moed en hoop haal ik van JULLIE ALLEMAAL  daarvoor DANK 🙏 .

fijne dag verder . Nu ga ik wat eten en rusten . Groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

je hebt gelijk!! maar bovenal ben je niet alleen noch je zus !! en gedachten voor mij !!
Rust en je bent dapper en heel hard💪.

👋✌️🤞💖

@Anonymous ⚜️.

Leden met de meeste pluimen