annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @david41 ….. 

goedemorgen iedereen want de lijst wordt te lang …

en medelezers en binnenkomers en nieuwelingen,

@Josette Nog nooit koorts gehad . Maar toch vriendelijk 🤗
Ach neen hè ook geen goede uitslagen pff .Ik moet ook wachten op mijn NMR te laten doen sta op een wachtlijst en wanneer konden ze nog niet zeggen . Inderdaad een kl.. boel . 
Wordt nog erger weer een nieuwe variant, en het is nog altijd niet gedaan . 

Waarom kan het niet eens meevallen voor ons wordt echt eens tijd !

Ook heel veel beterschap ❤️‍🩹 met Douglas .Zit er erg mee in voor jullie . 😢

Maar we mogen de hoop niet op geven .Speciaal voor jullie 

62FCEFC2-F1EB-44F2-9118-B27ED7E91F2F.jpeg

 voor de rest iedereen een fijne 👋 

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

hallo @Tinneke2 , pas op en rust goed uit want je hebt het echt nodig💝. En ik weet dat het echt veel begint te worden 🙃. Maar ik weet dat je een vechter bent en dat je nooit zal opgeven 🤜🤛 ⚔️. het is gemakkelijk om te zeggen maar moed en probeer je hoofd zoveel mogelijk leeg te maken 👌. zoals je me vertelde voor mijn moeder ! je moet erin geloven en geduld hebben 💞.

Fijne dag, ook al is het niet makkelijk 💗.

groetjes @Anonymous 🤞🍀⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Zal dat proberen maar nu zit het nog heel vol . Komen altijd maar nieuwe dingen bij . Wordt soms toch echter teveel . Probeer niet op te geven maar te veel is te veel . 
Terug weinig geslapen . En nu bijna geen stem meer . 
Fijne avond en bedankt 🙏 Morgen is er een andere dag en wie weet wat er dan nog komt . 
groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Ik begrijp het heel goed  wanneer te veel te veel is 😶. En voor nu, doe wat je kunt om beetje bij beetje vooruit te komen 👣. Het is al heel goed en erg dapper en zoals je zegt "Morgen is een andere dag!!". Je doet al alles wat je kunt om te gaan met wat er met u en uw gezin gebeurt, goed gedaan 👏❣️.

Dus, kalm, rust en vertrouwen, ik weet het moeilijk, maar je moet voorzichtig zijn . En ik hoop dat de lucht je zal helpen omdat het een beetje vreugde zou kosten!! gewoon een klein beetje 🙏.

ik zal je alleen laten maar ik ben van harte met jullie allemaal😶❤️.

tot binnenkort 💞.

@Anonymous 🌹⚜️.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Josette @Tinneke2 @Fabienne1  @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY  en alle medelezers en binnenkomers.

Goedemorgen,

Fijne dag allemaal en het weekend komt eraan met de sneeuw❄️☃️. Als je van sneeuw houdt, is het geweldig voor jou 👍. Maar ik heb liever de zon 😀🌞. Maar naar mijn mening voor elk hun seizoen 🤔😀.

Nog een fijne dag allemaal en tot later 👋.

Met vriendelijke groeten.

@Anonymous ⚜️.

Leden met de meeste pluimen