annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Anonymous
Niet van toepassing

hallo @Tinneke2 , ik hoop dat je volhoudt 💪!! bedankt voor het meedenken mijn moeder🙏 ze heeft goede dagen Maar op dit moment het is geen vreugde  ☹️ maar het is zo!!!

ik ga naar haar toe vanmorgen en een beetje in de middag 😀.

prettige dag als het mogelijk is ❣️.

en tot later op de dag 👋💞.

Met vriendelijke groeten.

@Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Voel me nog niet beter nu nog zieker . Moe en we zullen zien wat de test opbrengt maar het is aanschuiven bij ons . 
Nu ga ik weer wat slapen 😴 fijne d g verder en bedankt 🙏 . hou vol soms een traan maar gaat wel over . Moet me sterk houden voor mijn zusje . We bellen regelmatig als ik weer een stem heb . Nu chatten we . 
groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 Het is helemaal niet de vreugde 😶 veel geluk in de toekomst 🤞. en terwijl je het schrijft ✍️ zelfs als je grote problemen hebt ☹️ het is waar dat je gelijk hebt, je moet sterk zijn 💪 voor je zus 🤜🤛 en ik ben erg verdrietig maar je moet je zus helpen zelfs als je helemaal kapot bent 😶 ik begrijp je volledig en je hebt al mijn respect en mijn steun van een afstand 👍 Tinneke je kent mijn nederlands niet top maar met heel mijn hart Ik denk elke dag aan jou en je zus ❤️❣️.

Ik zou graag met je willen praten grappige dingen om je op te vrolijken maar ik kom niet meer 😔 want zoals je het eerder schrijft als het te veel is, is het te veel voor jou en je zus en de familie natuurlijk ‼️Dus soms zijn gedachten beter dan geschriften 🤔 ik zal herstellen dom en grappig zijn 😂🙃. Tinneke vanaf morgen, ik beloof je dat Ik zou zijn zoals vroeger toen ik je een beetje aan het lachen maakte 🤣👅.

Tinneke, rust goed en zoals je me hebt laten begrijpen voor mijn moeder 🙏 altijd een muur zijn is onmogelijk ‼️en je vertelde me dat om te huilen alleen het voelt goed en het is waar .

Tinneke, morgen laat heb je een nieuwe Stempi 😀 verander je hoofd en glimlach misschien 😁. Tinneke, als ik mezelf mag toelaten fijne avond/nacht en slaap ! en zoals ze zeggen: morgen is er weer een dag 👌🤞.

Met vriendelijke groeten💕❤️

@Anonymous 🍀⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous lees het nog maar net ,begrijp wat je bedoeld het zijn heel mooie woorden . Maar voor de moment ben ik niet vrolijk . 
Ben ziek 🤢
Op het slechtste moment . 
Dan heb je alle vaccinatie 💉 twee keer gehad en griep spuit en nog ziek . Dat is echt balen .

ga u laten want ,voel me echt niet in mijn Sas .

fijne dag verder groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen.

Het is weer maandag dus de werk week is aangebroken. Vandaag dagje werken dan twee dagen vrij dan weer werken. Daarna is het weekend en begin ik met de nieuwe uitdaging. 

@Tinneke2 verzorg jee maar goed en blijf lekker binnen en onder de warme dekens. 

@Josette hopelijk zijn je kasten al weer gevuld zodat je ook niet meer weg hoeft vandaag. 

Voor de rest aan iedereen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen