annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Anonymous
Niet van toepassing

Nou @Tinneke2  je hebt goede vorderingen gemaakt 👏!!!
Maar neem toch een pauze 🤣!!!!
Nee maar serieus, heel goed voor het schoonmaken en bedankt voor je vriendelijke gedachten voor deze avond / nacht met mijn moeder 🙏!!!.
Dus ik wens je een goede ontspannende  en gezellige avond en ik zeg nu al goede zondag want morgen ben ik zoals gewoonlijk te laat 🤣 !!!
Goede nacht voor jou 🌛!!! en tot morgenmiddag 👋!!!!
Door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous schoonmaken  🧹  moet gebeuren . En doe het in verschillende dagen want het is veel en neem zeker genoeg pauzes.😉

Hierbij zeg ik je al een fijne Zondag want ga toch even ook bij mijn moeke en vake zijn trouwens mijn je bubbel altijd geweest . En het is veilig . 
Hoop dat de nacht  goed verlopen is met la mama ?

Tot middag !

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

Hoi @Tinneke2  je hebt gelijk de schoonmaak moet gedaan worden maar het is als "Drink wat wijn 🤣!!" met mate en neem pauzes 🙄 !!!
Nu serieus, deze nacht ging min of meer goed '' want zoals je weet heeft "Rosina" de voornaam van mijn moeder zijn karakter !! en bovendien, wanneer ze zich niet meer kan gedragen zoals voorheen, wordt ze boos 😡 "een beetje natuurlijk en dat is normaal !!!" 
Maar voor nu is het geen ramp, we weten in ieder geval niet wat te doen behalve afwachten en hopen dat ze bij ons zal zijn "in ieder geval tot volgend jaar 🍀🌠🎅!!!".
Kortom, "het moment van emotie is voorbij 🤣!!!". Bedankt voor het vragen en vandaag, aangezien het zondag is, laten we zen blijven en ontspannen !!!. Tinnneke2, bedankt voor al deze gesprekken die veel goeds doen voor het moreel 🙏!!! en natuurlijk om te lachen en "DRINK COCKAILS 😂 !!! met mate en Cappuccino zonder mate 🙄 !!!"
Ja ik weet het, ook al ben ik 51 jaar oud, ik ben erg idioot.. en ik hou van grappen 🤣!!!.
Een fijne zondag voor jou en tot snel "Ik zou natuurlijk te laat zijn 🕝!!!"

Van @Anonymous ⚜️

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous  Eindelijk kan ik nu rusten . Morgen weer een andere dag . Ben moe 😴. Dus ga ik nu relaxen 😌. En onder aan de cappuccino. 
Mooie naam trouwens van je mama . En ja grappen moet je kunnen maken . 😂Ben al een paar jaren ouder maar voel me nog jong van geest . Hier en daar soms wat stram maar met de juiste oefeningen komt het wel weer in orde 🤣
Fijne avond voor de rest . 
groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

maar je maakt een grapje @Tinneke2  je bent een dame van 35 👍!! en het is normaal dat je gevoel voor humor hebt omdat je een goed mens bent 🤣!! terwijl je het schrijft, ontspan en zen 🙃 !!!
We zullen morgen schrijven "maar hoe laat .. ??".
Goedenavond/nacht en Mademoiselle tot ziens 👋!!
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous ⚜️.

Leden met de meeste pluimen