annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand november.

Topic gestart op: 01-11-21 05h34

Antwoorden: 465 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand november.

OPGELOST

 

Nov.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze staat meer dan vol.

We gaan verder op deze pagina klikken maar.

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

465 ANTWOORDEN 465
Anonymous
Niet van toepassing

@Anonymous  @Tinneke2  @Josette @patrick2  @MustafaY  @Cdt24801 @Hippie1727 @david41 .
Zoals gewoonlijk laat! 🤣, op dit moment wens ik je een goede middag van wat er nog van deze zaterdag over is en een goede avond aan alle vrienden en vooral pas goed op jezelf !!
Helaas zal ik pas morgenmiddag op ons grote forum zijn. "Ik breng de nacht door met mama!"
Maar ondanks alles, positief denken, jezelf beschermen, alle barrièregebaren respecteren en goed voor jezelf zorgen en altijd genieten van de geneugten van het leven 💪✌️.

Door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Kom ook nog even piepen 🐁. . Boven bijna in orde . Nog twee lampen hangen maar daar moet ik nog iemand voor zoeken eerst haken 🪝 boren dat kan ik niet zo goed . En dan kan de rest gedaan worden . 
De woef gekamd en opgefrist 🧽. 
Zorg goed zoals altijd voor je mama 😉en fijne gezellige avond samen . 
fijne avond 

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

Nou @Tinneke2  je hebt goede vorderingen gemaakt 👏!!!
Maar neem toch een pauze 🤣!!!!
Nee maar serieus, heel goed voor het schoonmaken en bedankt voor je vriendelijke gedachten voor deze avond / nacht met mijn moeder 🙏!!!.
Dus ik wens je een goede ontspannende  en gezellige avond en ik zeg nu al goede zondag want morgen ben ik zoals gewoonlijk te laat 🤣 !!!
Goede nacht voor jou 🌛!!! en tot morgenmiddag 👋!!!!
Door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous @Bij deze wens ik je ook een fijne avond en al een goede nacht want nu ga ik me echt ontspannen 😌 en wat rusten . 
want morgen is er weer een nieuwe dag . En al vroeg uit de veren 🪶. 
fijne avond/ nacht 

want ben aan rust toe . 

doei 👋 groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Tinneke2 denkt natuurlijk dat je op een strand of in de bergen bent “nou, het hangt van de mensen af! en dat er niemand is om je te storen ZEN en RELAX Goedenavond 💤🌟.

Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous ⚜️.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen