Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-11-21 05h34
Antwoorden: 465 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona en lekker gelucht vannacht.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Deze staat meer dan vol.
We gaan verder op deze pagina klikken maar.
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-december/m-p/113184#M14301
@Anonymous Ben geen 35 jaar ben al veel ouder en maak er echt geen grapje over . Ben al 57 jaar dus al heel wat ouder . Niet meer van de jongste bende hier ,maar ook niet de oudste . Maar zoals ik al zei voel me nog jong van geest zoals mijn nichtje en neefjes zeggen . Ben altijd paraat .
ga dus ook vandaag eens vroeg naar bed want ben aan rust toe . Moet niet altijd laat ⏰ zijn . Rust is goed voor de geest 😅 fijne avond en tot morgen .
groetjes tinneke2
nou hier @Tinneke2 Ik ken je leeftijd nu omdat we de dames niet kunnen vragen en nou we zijn van dezelfde generatie, het is cool🤣 !! Dus je hebt nog steeds geen leeftijd het is beter !!! en nu laat ik je naar de bergen of naar het strand gaan om te ontspannen !!!!
Met vriendelijke groeten.
Door @Anonymous ⚜️.
@Anonymous Bedankt 🤩 voor het compliment. Ga nu echt stoppen met chatten en binnen een paar minuten mijn bedje in .
Fijne avond . Want ben echt moe . Morgen weer een dag 👋
Groetjes tinneke2
@Anonymous fijne Zaterdag voor jou ook, pff alles slaagt weer eens op de benzine ook weer .Gaat wat worden . Straks kunnen we niets meer betalen .
we gaan nog veel zwarte sneeuw zien en gaat er niet op verbeteren .
de moed begint echt in mijn schoenen 🥾 te zakken .
Maar hopen maar zeker dat er weer betere tijden komen . 😉
fijne dag doei
groetjes Tinneke2