annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Voel me helemaal niet  oud , laat ze zeggen . Trek er me niets van aan . 
Spendeer mijn tijd dan ook heel goed want voor je het weet …

En daarom ga ik ook geregeld bij mijn ouders veel tijd met hen doorbrengen . Ze worden er niet jonger op en hebben me heel hard nodig nu we eens mogen knuffelen 🤗 och ze zijn zo blij 😀.

fijne dag 👋 

tinneke2 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Anonymous en alle medelezers en binnenkomers ,

Een goedemorgen,

@Josette Het geeft hier heel de nacht goed geregend . Nu is het zacht niet koud.

Regen ️ zullen we nog veel krijgen in huis 🏠 is het nog altijd warm 🥵 bespaard verwarming. 
Heb altijd te warm !

Vandaag veel te doen boodschappen wassen en plassen .Strijken .poetsen boven .Ramen lappen . Heb mijn handen vol . Maar wat vandaag niet gedaan is kan een andere dag . Rustig aan doen . Heb ik geleerd 🧐 van jullie en goed onthouden. 

Ontbijtje en bakkie koffie ️ al binnen . 
Iedereen fijne Zaterdag!

doei groetjes tinneke2 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi iedereen,

Welkom in de maand oktober. Ik ben rapper dan @patrick2 , ik tel er deze maand al eentje bij. En ook mijn teller staat hoger, ik begin al met een 6 en nu wordt de 1 een 2.

Niet getreurd, Patrick, gewoon afwachten en jij hebt ook deze prachtige cijfers 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801  Dan staat mijn teller toch nog een beetje 🤏 lager tel er 57 van de maand juli . Maar we blijven goed alert . 

Belangrijkste is Stef als we maar gezond zijn . En nog alles kunnen doen . Toch veel ! 
Veel plezier nog dit weekend !

Tot wederhoren 

fijne groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

Kijk er al naar uit @Cdt24801 😛 

De tijd gaat vlug dus die cijfertjes gaan ook vlug. Weet nog als de dag van gisteren wat mijn oma ooit zei : je wordt vandaag 18 en voor je het weet ben je 20 en zo gaat de tijd voorbij zei ze ooit. 

Maar dat klopt wel ja de tijd vliegt en niet enkel in uren maar ook in jaren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen