Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@patrick2 Voel me helemaal niet oud , laat ze zeggen . Trek er me niets van aan .
Spendeer mijn tijd dan ook heel goed want voor je het weet …
En daarom ga ik ook geregeld bij mijn ouders veel tijd met hen doorbrengen . Ze worden er niet jonger op en hebben me heel hard nodig nu we eens mogen knuffelen 🤗 och ze zijn zo blij 😀.
fijne dag 👋
tinneke2
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Heidi2 @david41 @Anonymous en alle medelezers en binnenkomers ,
Een goedemorgen,
@Josette Het geeft hier heel de nacht goed geregend . Nu is het zacht niet koud.
Regen ☔️ zullen we nog veel krijgen in huis 🏠 is het nog altijd warm 🥵 bespaard verwarming.
Heb altijd te warm !
Vandaag veel te doen boodschappen wassen en plassen .Strijken .poetsen boven .Ramen lappen . Heb mijn handen vol . Maar wat vandaag niet gedaan is kan een andere dag . Rustig aan doen . Heb ik geleerd 🧐 van jullie en goed onthouden.
Ontbijtje en bakkie koffie ☕️ al binnen .
Iedereen fijne Zaterdag!
doei groetjes tinneke2
Hoi iedereen,
Welkom in de maand oktober. Ik ben rapper dan @patrick2 , ik tel er deze maand al eentje bij. En ook mijn teller staat hoger, ik begin al met een 6 en nu wordt de 1 een 2.
Niet getreurd, Patrick, gewoon afwachten en jij hebt ook deze prachtige cijfers 😋
@Cdt24801 Dan staat mijn teller toch nog een beetje 🤏 lager tel er 57 van de maand juli . Maar we blijven goed alert .
Belangrijkste is Stef als we maar gezond zijn . En nog alles kunnen doen . Toch veel !
Veel plezier nog dit weekend !
Tot wederhoren
fijne groetjes tinneke2
Kijk er al naar uit @Cdt24801 😛
De tijd gaat vlug dus die cijfertjes gaan ook vlug. Weet nog als de dag van gisteren wat mijn oma ooit zei : je wordt vandaag 18 en voor je het weet ben je 20 en zo gaat de tijd voorbij zei ze ooit.
Maar dat klopt wel ja de tijd vliegt en niet enkel in uren maar ook in jaren.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
166 | |
81 | |
70 | |
31 | |
11 |