annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Hippie1727 een goedemorgen. Natuurlijk voor alle andere ook een goedemorgen. 

@Josette  hier is gewoon echt rot weer , regen en veel wind. Maar gelukkig gaan we nergens heen gewoon lekker bij de kachel en binnen blijven vandaag. Lekker niks doen gewoon rustig aan. 

@Tinneke2 heb gisteren ook heel de dag rustig aan gedaan en dat ga ik vandaag ook terug doen. 

Voor iedereen vandaag een fijne dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2Vandaag eens lang uitgeslapen ,en nu ook rustig niets doen. Eindelijk is het opgehouden met regenen . Duidelijk herfstweer maar prachtige herfstkleuren.

Hou er wel van .

Verder wens ik je nog een fijne Zondag . 
groetjes tinneke2 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @MustafaY @Hippie1727 @david41 @Anonymous en alle medelezers in binnenkomers 

goede avond Wat een weer hier raast de storm enorm bomen waaien heen en weer . Brandweerwagens 🚒 al voorbij zien komen. Niet om uw hond 🐕 buiten te laten , al mijn voorzorgen genomen alles goed in de tuin binnen gezet . Weinig auto’s te zien .

Wie toch de baan op moet wees voorzichtig ⚠️ aub .
Denk alweer aan de mensen die overstromingen zullen meemaken jeetje ze hebben het vorige nog niet verwerkt . Houd de miserie dan nooit eens op ??

Chillen 😎 en relaxen dat is nu het enige dat in doe .Moe maar tevreden van mijn dag . 
Wens jullie allemaal een fijne avond 
Voor straks zoete dromen 😴
groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Maak er een fijn weekend van ondanks de regen die komen gaat!

Waah de mannen zijn met cijfertjes bezig tralalala mijn cijfer is denk ik het hoogste! 

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @Hippie1727 @MustafaY een goedemorgen. 

Voor iedereen een goedemorgen natuurlijk die hier aanwezig is. 

@Josette beetje met de cijfertjes hé ......Ik durf niet te zeggen wie het hoogste cijfer heeft maar je voelt je zo jong als je zelf wil. 

@Tinneke2  Tijd is relatief klein als je het allemaal bekijkt vandaag de dag. Alles gaat zo vlug voorbij ......

Voor de rest is het weekend en niet veel doen vandaag. Nu is het echt weekend voor niks te doen vandaag. 

Ik wens dan ook iedereen een fijn weekend toe. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen