Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@Cdt24801 och wat een natte bedoening wat moeten ze af gezien hebben in de regen en kou . Gelukkig staan ze nog met een glimlach op de foto. En voor de motards en politie zal ook niet evident geweest zijn ,toch gevaarlijk ⚠️ voor te slippen en ook de lopers en fietsers 🚴♂️.
Goed dat voor een goed doel was om te steunen . Jammer dat er zo weinig supporters waren .
Goed bezig Stef . Je moet het maar doen . Dikke proficiat
groetjes tinneke2
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727
en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen op deze maandag.
De kasten gaan bijvullen.
Fijne dag iedereen.
@Josette @Tinneke2 @Hippie1727 @Cdt24801 een goedemorgen. Voor alle andere hier ook een goedemorgen.
@Tinneke2 dat zal nooit veranderen met die honden. Mensen nemen zoiets soms net als een gsm en als ze geen goesting meer hebben gaat die weg. Nee veel zijn het hun hond niet waard gewoon een schande.
Je weet ik heb er 2 en zal voor ze zorgen tot de laatste dag eerder mogen ze niet eens weg van mij daar heb ik ze te graag voor.
@Josette dan ben je weer gesteld voor deze week voor je eten.
Voor de rest vandaag zal het niet werken zijn , heb verlof dagje. Maar dat verlof dagje is al ingevuld want moet straks naar de garage voor onderhoud.
Voor de rest wens ik vandaag iedereen een fijne dag.
@patrick2 Word er pisnijdig van zo’n mensen zouden geen hond 🐕 in huis mogen hebben. Gelukkig komt er verandering in . Bij mij blijft mijn hondje 🐶 ook tot hij sterft maar laat hem ook niet lijden van de pijn . Met pijn in mijn hart zal ik doen wat moet . Ook al zal ik heel veel verdriet hebben . Zal hard aankomen . Mocht ik die beslissing ooit moeten nemen . 😢Ben dolgelukkig en Gismo ook .
fijn dagje verlof nog Patje hopelijk niet te veel kosten aan je wagen ?
Begint hier goed te waaien maar toch nog af en toe zon 🌞 .
Doei 👋 tinneke2
Gebruiker | Aantal |
---|---|
164 | |
81 | |
69 | |
31 | |
11 |