Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
Ja @Josette is gewoon niet meer normaal.
Moest nu gaan enkel voor de remvloeistof want dat is blijkbaar ook onderhoud , € 100 en een uurtje werk. Volgend jaar dan groot onderhoud kost ook € 600 dus dat is wat anders.
@patrick2 Koop mijne olie en alle stukken zelf komt veel goedkoper uit moeten ze kuit werk rekenen . Geleerd van mijne buurman . Want ze beginnen serieus te overdrijven . Zelfs aanrekenen voor ontsmetten wagen op andere plaatsen .. Laat mij niet doen . Sta op mijn strepen . Corona kosten .Ja niet met mij 🤣🤣.
Ja alles kan @Josette enige probleem is dat ze dan geen garantie meer kunnen bieden ( wat ik heb gekregen voor 5 jaar ) en dan ben ik mijn BMW assistence kwijt. Dat is gratis pech hulp door heel de EU heen.
Dat is iets wat normaal betalend is maar als je de auto netjes in onderhoud komt brengen blijf je dat je hele leven behouden , gratis !
Ze weten wel hoe ze de klanten behouden maar ja.
Heb ook even getankt vandaag ......€80 !!! Daar weten ze de prijzen ook wel van.
@patrick2 @Josette @@Alles is ferm duur viel bijna op mijn gat 🕳 ook toen ik aan de tank ⛽️ Stond . Pff Als het niet ver is ga ik te voet 🦶 natuurlijk boodschappen is te zwaar ,maar voor een brood neem ik niet de auto 🚗.
Alles schiet de lucht in en blijft nog naar omhoog gaan .
Maar mijne woef 🐕 zal niets tekort komen .
ook altijd goed onderhoud mijn wagen tip top . En zowel van binnen als van buiten net nog gepoetst en gewaxt.
Mijne garagist is ook een schat hopelijk blijft hij nog een tijdje open .
Maar sommige zijn dieven . Zeker als de verzekering u ene aanduid krijg je de helft van je spullen niet meer terug na ze tegen uw auto rijden . Echte gangsters zoals @Josette zegt . Maar bewijs het eens 😡.
Liever mijne garagist eerlijk tenminste en alles terug .
Niets aan te doen wordt duurder en betalen zullen we .
Eerst nog een klein toertje wandelen 🚶♀️ en dan …
Ga ik gezellig in mijn zeteltje onder een dekentje met een drankje genieten met een drankje samen met mijne woef tv kijken 👀 .
Fijne avond lieve vrienden natuurlijk allemaal 😉
Groet tinneke2
Gebruiker | Aantal |
---|---|
164 | |
81 | |
69 | |
31 | |
11 |