annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
patrick2
Wijze
Wijze

Ja @Josette  is gewoon niet meer normaal. 

Moest nu gaan enkel voor de remvloeistof want dat is blijkbaar ook onderhoud , € 100 en een uurtje werk. Volgend jaar dan groot onderhoud kost ook € 600 dus dat is wat anders. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Koop mijne olie en alle stukken zelf komt veel goedkoper uit moeten ze kuit werk rekenen . Geleerd van mijne buurman . Want ze beginnen serieus te overdrijven . Zelfs aanrekenen voor ontsmetten wagen op andere plaatsen .. Laat mij niet doen . Sta op mijn strepen . Corona kosten .Ja niet met mij 🤣🤣.

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  ojeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat kan je toch zelf

controleren? Niet! Pfffffffffffffff bijna een vierde van een mens zijn loon. 🤐

patrick2
Wijze
Wijze

Ja alles kan @Josette  enige probleem is dat ze dan geen garantie meer kunnen bieden ( wat ik heb gekregen voor 5 jaar ) en dan ben ik mijn BMW assistence kwijt. Dat is gratis pech hulp door heel de EU heen.

Dat is iets wat normaal betalend is maar als je de auto netjes in onderhoud komt brengen blijf je dat je hele leven behouden , gratis ! 

Ze weten wel hoe ze de klanten behouden maar ja. 

Heb ook even getankt vandaag ......€80 !!! Daar weten ze de prijzen ook wel van. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @@Alles is ferm duur viel bijna op mijn gat 🕳 ook toen ik aan de  tank  ️ Stond . Pff Als het niet ver is ga ik te voet 🦶 natuurlijk boodschappen is te zwaar ,maar voor een brood neem ik niet de auto 🚗
Alles schiet de lucht in en blijft nog naar omhoog gaan . 
Maar mijne woef 🐕 zal niets tekort komen . 
ook altijd goed onderhoud mijn wagen tip top . En zowel van binnen als van buiten net nog gepoetst en gewaxt. 
Mijne garagist is ook een schat hopelijk blijft hij nog een tijdje open . 

Maar sommige zijn dieven . Zeker als de verzekering u ene aanduid krijg je de helft van je spullen niet meer terug na ze tegen uw auto rijden . Echte gangsters zoals @Josette zegt . Maar bewijs het eens 😡.

Liever mijne garagist eerlijk tenminste en alles terug . 
Niets aan te doen wordt duurder en betalen zullen we . 
Eerst nog een klein toertje wandelen 🚶‍♀️ en dan …

Ga ik gezellig in mijn zeteltje onder een dekentje met een drankje genieten met een drankje samen met mijne woef tv kijken 👀

Fijne avond lieve vrienden natuurlijk allemaal 😉

Groet tinneke2 

Leden met de meeste pluimen