Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 en alle medelezers en binnenkomers,
goedemorgen ,
We gaan weer een nieuwe week beginnen …stilletjes in huis 🏠.
Gisteren laat op weg naar huis begon het hier te regenen ☔️ en zeer druk op de baan . Laat in bed 🛌.
Maar leuk feestje voor de jarige . Ze was tevreden . Veel gelachen en gebabbeld .
Beginnen met de herfstbladeren op te ruimen voor de stoep . Nu begint het pas echt gevallen…
Ramen poetsen boven en kamer poetsen.
En beginnen kaartjes maken voor kerst 🤶 want het zijn er een hoop naar wie ik er toch in de bus doe .
bij deze wens ik jullie een aangename werkende dag voor wie uit werken gaat . Voor de thuisblijvers haken 🧶 of boodschappen of chillen of wie moet uitzieken veel beterschap ❤️🩹
fijne met tussen de wolken zonnige groeten .
tinneke2
@Anonymous @Ja hoe is een heerlijke dag geweest ben nu op bezoek bij een oudere dame straks eten we kaasschotel met en wijn .
Nu zitten we buiten tegeneten van een porto en kleine versnaperingen. Je leeft maar een keer ze is 85 en grappig en lief 🥰. gezellige .
Gelukkig moet ik niet rijden heb gezorgd voor een chauffeur 🤣. Maar dril ook met mate .
fijne avond
doei
groetjes tinneke2 xx
@Anonymous hier in Bree volle zon. Haal ze maar naar jullie.
@Josette @Tinneke2 @Anonymous @Cdt24801 een goedemorgen.
Voor alles andere ook een goedemorgen.
Hier is ook de zon hoor @Tinneke2 en @Josette maar wel fris dat wel.
Vandaag weer zondag dus zal ook niks doen worden vandaag. Heb ondertussen wel last van mijn nek heb dat wel vaker dat ik zo een last heb.
Geen idee waar het vandaan komt maar het gaat wel weg maar het is niet fijn.
Wens iedereen een fijne zondag vandaag.