Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
Hier moet ze thuis komen want alle dieren mee is geen optie. Het is de woefjes en de katten dus zal een drukke boel worden in de auto en daar hahahaha.
Normaal krijgen ze nu een spuit , krijgen altijd een brief wat ze gaat doen.
Het is zeker fris buiten bah maar ja het is de tijd van het jaar he.
@patrick2 Ja dat zou wat veel zijn in de auto . Beestenboel😂.of een party 🎈 zouden ze wel overeen komen en dan nog uitladen . Teveel werk . Gelijk dat ze thuis komt veel gemakkelijker .
Wel interessant wat ze gaat doen .
Heb toch veel liever de warmte ze . Die winter zou van mij mogen uitblijven .
Maar ja als ik zie hoe de aarde op warmt ook niet goed . Jeetje er staat ons wat te wachten als er niets veranderd aan ieder zijn gedrag van alles zomaar op de grond te smijten . Pff .
we zullen serieus mogen oppassen .
En niet alleen dat vrees voor de volgende golf het is weer in stijgende lijn bezig . Pff je verliest er de moed van .
blijf binnen pff .
fijne groetjes tinneke2
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @froddo @Hippie1727 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY en alle medelezers en de gene die nog binnen komen ,
Goedemorgen,
De lucht breekt weer open ,iedere dag weer !!
Gisteren namiddag was het een dag met veel buien zat er middenin gegoten deed het . En wat een verkeer op de baan .
Vandaag strijken en poetsen . Heel wat herstellingswerkjes repareren (naaien ) Gordijntje maken voor de venster dus mijn handen vol .
fijne dag en voor de werkende hou het veilig op de baan .
groetjes tinneke2
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727
en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.
Pffffffff alles wordt zo duur!
En we blijven maar op ons lui gat zitten,
brood duurder zelfs garen van de Zeeman niets voor de gewone man,
alles voor de horeca, boeren enz..
Maak er een fijne dag van!
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @froddo en alle medelezers en binnenkomers
Een goedemorgen ,
De lucht ziet is echt prachtig deze morgen vroeg en wie is er komen gluren 👀 mijn vriendinnetjes de zon 🌞.
Vandaag zwerfvuil ophalen ,want er ligt weer een hele boel . Het is en blijft maar komen mensen hebben geen besef wat ze het milieu aan doen . Dus zet ik elke keer mijn steentje bij .
@Josette Alles wordt duurder zelfs wc-papier straks beginnen ze weer een stok aan te slaan . Overal zijn verschillende rekken met tekorten ook van voedsel .Heel wat problemen met invoer .
Weet je wat zo mooi is dat we allen nog leven .
Prachtig toch …
Pas goed op jezelf vier het leven
groetjes tinneke2