annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801  en all the rest een goedemorgen. 

@Josette  dat is niet niks allemaal. Ga je werken , heb je gewerkt , krijg je pensioen en uiteindelijk krijg je gewoon niks meer hoe belachelijk. Hoop dat het in orde komt allemaal. 

Vandaag weer terug werken en dus heb ik niet heel veel speciaal. 

Ik wens iedereen daarom ook een fijne dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Vandaag de badkamer dweilen en voor de rest rusten ,allee verder aquarellen  maar zal binnen zijn .
Nog juist zwerfvuil oprapen in mijn straat en gedaan voor vandaag .
voor de rest blijf in thuis 🏠 in mijn kot .

Alvast een goede werkdag !

Al heel de morgen aan het niezen van de lindebomen pff . Zal blij zijn als alle blaadjes gevallen zijn zoveel even een pauze dan .
fijne dag 👋

geoetjes tinneke2  

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Anonymous @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @froddo 

en alle andere medelezers en die binnen komen vandaag ,

Een goedemorgen,

Zoals voorspeld hier is het miezerig weer ,maar zacht buiten . 
Gisteren dan toch nog buiten in de tuin alle planten nagekeken en nu staat alles proper voor de winter . Veel werk bericht buiten maar ben blij dat eindelijk alles proper ligt hulp gekregen van buurman . 
De kant van zijn stuiken en klimop zijn eindelijk weg veel klaarder en netter hij beseft dat nu ook 😂allebei tevreden. 
@Josette jeetje dat is niet niks zou ook woest worden . Zou het er niet bij laten er moet toch iemand u kunnen helpen dat kan toch zomaar niet??

Duim voor jou dat in orde komt echt waar. Wat je allemaal al niet moet doen ….

laat geantwoord maar al vroeg aan schatten een vriendin troosten haar hondje overleden 😢. Dus vond ik het toch belangrijk .

fijne dag allen 

by safe 

Leef gelukkig 🍀 

groetjes tinneke2 

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Hier vandaag telefoons doen, verdorie ....... de belastingen doen maar,

krijgen we boete voor iets wat zij fout doen ja het gaat goed in ons land!

Fijne dag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 

en alle medelezers en binnenkomers,

Een goedemorgen,

@Josette Ook uw belastingsvriendelijke voor uw auto 🚗 nog niet gekregen . Ik heb al twee keer gebeld omdat ik het nog niet heb gekregen nu gaan ze een duplicaat zogezegd opsturen 😂.Maar ze hebben niets opgestuurd .
Ik betaal niets meer punt uit ben het zat .

Vandaag wacht ik de postbode op want er zijn meerdere brieven niet aangekomen niet meer normaal 🤬

Duracell konijntje  🐇   gaat vandaag rustig aan doen . 
Het is de moment om te aquarellen met de prachtige kleuren nu dus trek er op uit en zet me ergens rustig.met mijn schilders ezeltje ☺️

fijne dag 👋

groetjes tinneke2

Leef gelukkig 🍀  

Leden met de meeste pluimen