annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Ik ben echt blij dat Gismo niets ernstigs is, maar hij zou vals spelen als hij zou stoppen met het spelen van de stuntman op de trap🙄 "Gewoon een beetje humor want het gaat goed met Gismo want ik weet dat je heel bang was !!!". Dat de volgende dagen alles goed gaat....
En ik wens jullie allemaal @Josette @patrick2  @Cdt24801 @MustafaY @Anonymous @david41 @Heidi2  "en vooral Gismo" en alle andere medelezers en binnenkomers een goede zonnige dag en tot snel vanuit @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@AnonymousDank u voor je medeleven . Hij krijgt niet meer de kans om de stuntman uit te halen ☺️😉

Heb nog eens gebeld want wankelde toch een beetje 🤏. Moet veel rusten zou van de klap zijn . Heb een hekje geplaatst bovenaan de trap voor alle zekerheid. Beter voorkomen dan dat het te laat zou zijn . Wie had dat gedacht ,let normaal heel erg op hem 😢.Ik was kwaad op mezelf . 

Ben nog steeds bang 😦 heel goed hou ik hem nu in de gaten . Geeft al geen inwendige bloedingen dat is al veel . 

fijne dag verder nu ook even rusten . 
Groet  tinneke2 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous  en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Jeetje mina, wat een weer zeg!

Hier nog heel veel wind zo een herrie buiten pffff. Zo @Anonymous heeft de weg ook gevonden.

Beetje ongerust over wat er in de krant staat vandaag! 

Waren er aardbevingen in Limburg deze week?
Seismologen kunnen walvissen niet verklaren.

En naar de kapper totaal géén zin in, nu weeral zo hoog hier in ons Limburg met die kl .... covid!

Ondanks alles probeer er een fijne dag van te maken!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo 👋 @Josette  Laten we positief blijven, vandaag is er een beetje zon 🌞 Dat is het al! En zonder te bestellen, verwen uzelf en ga naar de kapper 👍 het zal van gedachten veranderen en je zult een prachtig kapsel hebben 🤣 Alsjeblieft, ik wens je een fijne dag en alle leden van je groep en de gemeenschap. Tot snel van @Anonymous ⚜️.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous @Josette @Tinneke2 @Cdt24801 een goedemorgen; Ook voor de rest een goedemorgen. 

Vandaag weer donderdag dus het weekend wacht om de hoek dan kan ik die morgen avond weer binnen laten. 

Voor de rest vandaag nog eens werken. 

Ik wens iedereen dan ook een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen