annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Nee ik ben strikt tegen dat ze mee eten van tafel. Ze hebben hun eigen eten , brokken ( vlees krijgen ze niet , buiten soms eens een stukje kip ). Dus hier wordt niet mee gegeten van tafel ik heb ze dat nooit geleerd en ze komen dus niks vragen. Ja erbij zitten op de grond of zo als wij eten in de hoop dat er iets van tafel valt. 

Maar echt vragen doen ze dus niet. Wat ze wel komen vragen is als we thuis zitten om de deur te openen als ze een plasje of iets moeten doen dan komen ze dat vragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Voor de rest geef ik hem ook alleen brokken ,alleen een beetje 🤏 spaghetti maar het is bij mij dan ook meer dan een jaar geleden dat ik het nog heb gegeten . Regime maar nu een keer zondigen had er zin in . 
Hij eet zijn brokken als ik eet normaal . Maar vandaag mag het eens . Ook eenmalig want zal weer een tijdje zijn dat ik het nog klaarmaak .

Gismo komt het ook vragen wil voor zijn plasje maar zoals gisterenavond was dat geen hondenweer . Nu gaat hij weer buiten hoor .

proper hondje hou van hem met hart en ziel 

tinneke2 

tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 @Tinneke2 Ik sta mezelf toe uw gesprekken te lezen en ik vind het erg familiaal en vriendelijk omdat we hier in Wallonië "provincie Luik" niet "dit zuidelijke karakter" hebben waardoor we over alles en niets kunnen praten !! Nee, hier is het echt anders!!! Sorry, als ik betrokken ben bij dingen die mij niet aangaan, maar ik moest het je schrijven! door @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Hier mag iedereen antwoorden . 
Toch erg dat je in jouw streek niet  over alles en niets kunt praten . Bij ons praten we heel vriendelijk met iedereen ,ook heb je moeilijke mensen . Maar daar trek ik in mijn buurt nooit iets van aan . Laat ze zeggen .pff .dus iedereen mag een mening hebben als het maar op een beleefde manier blijft 😉

groetjes  tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Je hebt helemaal gelijk, respect, beleefdheid zijn voor mij volkomen normale waarden en ik ben blij dat ik kan schrijven aan mensen zoals jij en @Josette  @Cdt24801  @patrick2  en alle anderen die denken zoals wij . Goede dag allemaal van @Anonymous ⚜️.

Leden met de meeste pluimen