annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Stempi007  en alle meelezers of binnenkomers, een goedemorgen.

Zo de laatste werkdag voor velen deze week.

De soep pruttelt, maak er een fijne dag van.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Josette @Anonymous @Cdt24801 een goedemorgen. Ook aan alle andere een goedemorgen. 

Mijn boterham is iets kleiner @Tinneke2 want heb niet veel te vermelden.

Straks werken en dan als dat gedaan is het weekend binnen laten want die staat voor de deur te wachten. 

@Anonymous in de babbelhoek kan je veel vertellen maar je moet niet het is geen verplichting. Zo af en toe eens een babbel kan nooit kwaad en zolang het niet te persoonlijk is kan je al eens iets zeggen. 

Ik wens iedereen dan ook een fijne dag toe.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 😂Patje je brengt me aan het   lachen . Gelukkig dat ik het nog kan ,had me het nooit vergeven mocht het erg zijn met Gismo . Maar blijkbaar een sterk mannetje . Maar zal pas over enkele dagen gerust zijn . Loopt wel veel rond ,maar nu weer rustiger . 

Uw laatste werkdag zoals ik al vermeld had . Wordt toch beter weer beloven ze dan de andere dagen . Zon 🌞 maar wel fris .Maar met 14 graden mogen we ook niet klagen . Goed voor met de honden te wandelen . Hier zal het rustig blijven .Niets forceren .
Bij deze wens ik u Patje een fijne dag 

tinneke2 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2  Hallo, er is geen probleem en ja van tijd tot tijd is het beter. Ik wens jullie allemaal een uitstekend weekend en tot snel vanuit @Anonymous ⚜️.

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Anonymous @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Anonymous en alle andere medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen , 

Gisteren is Gismo gevallen van de trap boven ,wat hij nooit doet proberen de trap af te gaan . Lag beneden dacht dat hij dood was . Lag stilletjes 😢.Meteen de dierenarts gebeld , direct mogen gaan .

Blijkbaar is hij er met de schrik van af gekomen oef .Heb hem heel de nacht in het oog 👁 gehouden . 
Deze morgen al gegeten en gedronken . Maar blijf nog voorzichtig ⚠️ 

zo een hele boterham 🥪 

lieve vrienden fijne dag en voor wie werken uit gaat laatste dagje 

Zonnige groetjes tinneke2 

 

Leden met de meeste pluimen