Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@Tinneke2 Mijn excuses voor deze niet erg grappige opmerking en om eerlijk te zijn bedoelde ik het niet vulgair 🤐 van @Anonymous ⚜️.
@Anonymous excuses aanvaard .oké dan .verder wens ik je een fijne dag 👋.Ben even aan het rusten . Doei . Denk er niet meer aan . 😉
groetjes tinneke2
@patrick2 @Josette @Anonymous @Anonymous @froddo En alle andere late binnenkomers ,
Nog even kom ik jullie een goede nachtrust wensen .
Niet dat ik mijn tram al in kruip ,even nog een goede film opzetten tijd geleden opgenomen . Wordt spannend . 🧟♂️
Buiten is het rustig niet of geen verkeer bijna . De vogeltjes zijn hun nestkastjes ingekropen ,en de woef 🐕 slaapt al .
fijne nacht ,
groetjes tinneke2 👋👋
Wel, @Josette , @Tinneke2 , @Anonymous en alle andere lezers hier,
Het spelen was heel plezant en is goed gegaan. En Tinneke, het is een exemplaar zonder camera, dus gaan gluren bij de buren is er niet bij hé 😋
En ter info voor Stempi, ik ben reeds meer dan 40 jaar modelvliegtuigpiloot (puur hobby), dus ja, ik kan heus wel met die dingen omgaan 😁
Voor een echte drone (dus geen speelgoed) heb ik geen zin, daar moet je tegenwoordig vergunningen voor hebben, proeven afleggen, en van die dingen ... Voor modelvliegtuigen ook, maar dat heb ik vroeger al allemaal gedaan. Voor die speelgoed dingen hoeft dat niet, en dat kan gewoon in uw eigen tuin. Geen speciale terreinen nodig.
Nog een leuke avond en een goede nachtrust gewenst voor iedereen 😉
@Cdt24801 Het was maar een grapje Stef 😉.
En weet dat je heel veel kan ,dat siert je ook ,ben blij dat je een leuke dag achter de rug hebt . Kan deugd doen eens ontspannen 😌
Fijne avond en ook wens ik jou een mooie nachtrust toe . Tot wederhoren
Groetjes tinneke2