Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@Tinneke2 @Cdt24801 , het is waar dat tomaten je niet dik maken maar voor mij en mijn gezin 1 "of voor mij 2 pastagerechten van verschillende bereidingen elke dag!" en dan vlees of vis en groenten! en pas op we zijn niet groot goed ik bedoel mijn vrouw en mijn zoon maar ik voor 1 meter 90 cm voor 110 kilo "spier!" Hier zijn de vrienden om in de zon te lachen! en tot snel van @Anonymous 💪⚜️.
@Anonymous 1m 90 jeetje dan ben ik maar een kabouter tegen over u .pff zal nog veel schoppen onder mijn **bleep** moeten krijgen .
Ach nee 👎 het is juist kan niet meer groeien begin juist nog te krimpen . Wordt oud Verdorie toch 😅.Met mijn meter 1m 55 cm pff .
En mag me niet rekken met mijn spierscheur nu krimp ik nog sneller.
Vis en groenten 🌶 zijn ook heel lekker 😋.
fijne avond en slaap wel voor straks doei tinneke2
@Tinneke2 zoals we zeggen "het is niet de maat die telt 🤣🙄👋". Mijn excuses voor de late reactie. Fijne dag en tot snel 👋. van @Anonymous ⚜️.
@Anonymous jeetje jeetje 🙄 we gaan het deftig houden hé .
we zijn nette mensen 🥺
Och keek naar een film 🎥
groetjes tinneke2