annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous fijne avond toch even de blaadjes opgeruimd 🧹. Terug heel veel op de stoep en de straat . Takken in mijn tuin gevallen van stad ,heb het gehad en er hangen er nog veel aan . Nu terug rusten want voel mijn rug niet meer pff . 
groetjes 

tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Ik begrijp het en ik voel mee want helaas is het mijn geval ook en de bladeren van de bomen zijn prachtig in de herfst maar er is werk om ze allemaal te verzamelen! en de pijn die daarbij hoort! Dus rust goed uit, want het is de rug die alles pakt!!!
In ieder geval goedenavond en moed want het is nog niet voorbij 🍂🍁. Van @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Bedankt weet het heb hier 4 lindebomen langs de straat pff ..Hoe ze staat kunnen plaatsen hebben Joost mag het weten en heel gevaarlijk ⚠️ ook want er loopt een fietspad ook .Als het tegens is het glad en vallen er fietsers 🚴‍♂️ en brommers ook moeten er voetgangers door . 
Dus probeer ik mijn staartje bij te dragen om toch een nette doorgang aan de mensen te geven . 
en inderdaad de pijn moet ik er even weer bij nemen . Gelukkig is het niet koud 🥶.want anders deed ik eens een hartig woordje naar de gemeente nog eens . 
fijne avond 

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 Het is goed om anderen te helpen door al die bladeren te verwijderen, maar op straat moeten er ook andere mensen zijn die kunnen helpen 🤔 Want gezondheid is onbetaalbaar en zorg daarom goed voor jezelf. Maar goed gedaan in ieder geval!!!
En sorry voor de vertraging bij het reageren, want er zijn enkele grote gezondheidsproblemen voor mijn moeder, maar we zijn hier niet om dingen te privé te schrijven. Maar ik reageer vaak laat!!! Kortom, een goed einde van de dag/avond en tot snel de tuinman 🤣🍁🌿 van @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Heel veel beterschap ❤️‍🩹 voor je moeder toegewenst . Hopelijk wordt ze vlug beter . Je mag zeker eens je hart luchten ,dat kan eens goed doen .  
fijne avond ! 
groetjes  tinneke2 

 

Leden met de meeste pluimen