Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-21 05h32
Antwoorden: 352 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.
Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.
Hou het allemaal veilig.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder met babbelen.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787
Tot daar!
@Anonymous @En ze zijn er nog niet van af . Jaren wachten voor hun woning ? weer helemaal netjes is .
Krijgen amper iets terug getrokken van de verzekering pff . Veel beloven ze … Sommige zitten nog zonder verwarming …
En zo kan ik maar door gaan .. we hebben langs familie zijde vrienden niets bleef er over van hun huisje . Ze blijven er niet meer elk jaar het zelfde zijn het beu . Gaan naar een niet overstromingsgebied wonen .wanneer het kan .
groetjes tinneke2
het is een verschrikkelijk ongeluk voor al deze mensen en de staat, de verzekering die ze alleen maar pinda's geeft voor een geruïneerd leven. @Anonymous
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous een goedemorgen. Voor alle ander ook een goedemorgen.
Bij deze kan ik zeggen dat het een maand nog werken is , mijn huidige job , en dan erna begint de nieuwe uitdaging. Heb dus intern een opzeg en die start vanaf maandag en dan dus nog een maandje daar werken.
@Anonymous voor jou ook een fijn weekend. Je hebt tegenwoordig een Samsung Galaxy ( heb die ook hoor naast de Iphone )
Voor de rest wens ik iedereen een fijne dag vandaag.
@patrick2 Door regen en wind 💨 vlug wat boodschappen gedaan . Maar wordt weer wat warmer en dan terug frisser .
Dat is nu helemaal op België.
Nog een maandje ,zal vlug voorbij zijn zonder dat je het beseft . De dagen vliegen immers voorbij als je bezig bent .
fijne avond groetjes
tinneke2
Idd een maandje en dat valt goed mee. Kijk er al naar uit naar de nieuwe functie 🙂
Die maand is er voor dat ze iemand anders kunnen vinden die nu mijn job kan gaan doen enkel uit ervaring weet ik dat een maand te kort is en dat er niemand zal komen.
Backup zijn is niet simpel die job en ik weet dat er niet genoeg capabele mensen zijn om het te doen. Dus ook als ik weg ben zal er niet direct een vervanger zijn. Maar goed ik zal de regels volgen en zal die maand doen. Als ik eerder kan gaan is dat mooi meegenomen maar denk het niet en ik doe er niet moeilijk over.
Moet toch werken dus of ik daar nu nog een maand zit of dat ik direct aan de slag kan gaan is dan voor mij op dit moment om het even. Maar natuurlijk kijk ik er wel naar uit om te beginnen dat staat voorop.