annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-21 05h32

Antwoorden: 352 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona lekker gelucht vannacht.

Fijne tijd de herfst mooie kleuren buiten van bladeren en bloemen.

Hou het allemaal veilig.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder met babbelen.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-november/m-p/110785#M13787

Tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

352 ANTWOORDEN 352
Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Mijn excuses voor deze niet erg grappige opmerking en om eerlijk te zijn bedoelde ik het niet vulgair 🤐 van @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous excuses aanvaard .oké dan .verder wens ik je een fijne dag 👋.Ben even aan het rusten . Doei . Denk er niet meer aan . 😉

groetjes  tinneke2 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Anonymous @Anonymous @froddo En alle andere late binnenkomers ,

Nog even kom ik jullie een goede nachtrust wensen . 
Niet dat ik mijn tram  al in kruip ,even nog een goede film opzetten tijd geleden opgenomen . Wordt spannend . 🧟‍♂️
Buiten is het rustig niet of geen verkeer bijna . De vogeltjes zijn hun nestkastjes ingekropen ,en de woef 🐕 slaapt al . 
fijne nacht ,

85A44ABF-F38F-41A4-80C4-C40FEA5D9E89.jpeg

 groetjes tinneke2 👋👋

Cdt24801
Wijze
Wijze

Wel, @Josette , @Tinneke2 , @Anonymous  en alle andere lezers hier,

Het spelen was heel plezant en is goed gegaan. En Tinneke, het is een exemplaar zonder camera, dus gaan gluren bij de buren is er niet bij hé 😋

En ter info voor Stempi, ik ben reeds meer dan 40 jaar modelvliegtuigpiloot (puur hobby), dus ja, ik kan heus wel met die dingen omgaan 😁

Voor een echte drone (dus geen speelgoed) heb ik geen zin, daar moet je tegenwoordig vergunningen voor hebben, proeven afleggen, en van die dingen ... Voor modelvliegtuigen ook, maar dat heb ik vroeger al allemaal gedaan. Voor die speelgoed dingen hoeft dat niet, en dat kan gewoon in uw eigen tuin. Geen speciale terreinen nodig.

Nog een leuke avond en een goede nachtrust gewenst voor iedereen 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Het was maar een grapje Stef 😉.

En weet dat je heel veel kan ,dat siert je ook ,ben blij dat je een leuke dag achter de rug hebt . Kan deugd doen eens ontspannen 😌 

Fijne avond en ook wens ik jou een mooie nachtrust toe . Tot wederhoren 

Groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen