Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Josette @Tinneke2 @fregilcy @bigMODDER @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 dat zou ik ook se daar heb je nu eens goed aan gedaan. En idd @Tinneke2 ben aan het aftellen naar mijn verlof. Vandaag en morgen en dan maandag nog een dagje en dan begint het verlof.
Dan de donderdag vertrek ik naar Parijs en kom ik de zaterdag pas weer terug 😊. Deze zaterdag ga ik ook al maar dan gaat mijn vriend mee 😃
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2
Hallo iedereen, hier niet veel regen gehad, met moeite enige druppels om het stof weg te doen,
maar wel zwaar bewolkt , maar vandaag niet zwoel maar iets frisser niet veel, 23 gr. nu,
ik zie iedereen heeft zijn bezigheden, zo gaat dat nu , altijd met iets bezig zijn , en dat is gezond ook
, gezonde stress zeggen ze; Ik doe nog niet veel moet het rustig aan doen,
nog altijd ontsteking op de rug zenuwen , dus benen enz doen moeilijk , maar dat is het
leven. anders zouden we niet meer voelen dat er nog iets klopt. Maar zo gaat het nu
ik wens jullie veel vreugde en plezier nog een paar dagen en tis weeral weekend , als k' niet mis ben
tenminste 😀 tot de volgende daaag
@fregilcy hier is het een stuk warmer waar woon jij?
Ijs leggen op de rug werkt voor mij als ik ontstekingen heb heel goed
kan géén medicijnen slikken.
Neen als we niets meer voelen zijn we dood en dat willen we nog niet hé.
We gaan gewoon door tot aan het gaatje.
Weekend en weeral bloedheeeeeeeeeeeeeeeeet.
@Josette @patrick2 en alle andere
Eindelijk thuis 🏠 van de autokeuring ben kapot . Maar mijn auto 🚘 is weer voor twee jaar goedgekeurd. Dat is al positief 👍 ik ga dan ook regelmatig naar de garage voor een goed onderhoud.👨🔧 dat hebben ze ook gezien . 😊. Zo zouden er meer moeten zijn dat hadden ze graag . En het was weer opgeslagen de keuring zoals àlles duurder wordt . 😉.
Ondertussen is de regen opgehouden . En nu wat eten 🥘 en dan genieten ☺️ van rust . Heel veel rust .
Fijne dag groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt