annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-24 05h16

Antwoorden: 115 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

 

                           Sept.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
115 ANTWOORDEN 115
fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2;

   @Josette jammer voor U die warmte bij ons heel de voormiddag zwaar bewolkt, met een koude wind,

🌬deze namiddag rond 16h wat opgeklaard met max 22 gr.   en de wind was weg.     Ik woon in west Vl. 

op ongeveer 20  a 25 van de Franse grens.  in het zuiden van de provincie. 

@Tinneke2; Goed nagedacht?  soms ging je toch ook graag eens op barbecue bij haar,😋 

 of een praatje maken,      misschien eens goed afspreken met elkaar,       soms is het moeilijk ,   

  maar ze voelde zich misschien alleen ?     Vriendschap met goede afspraken is altijd beter dan spanning  

 je kunt zeggen van dit tot dit uur doe ik  dat niet meer enz.  😫     In Uw plaats zou ik als alleen staande

vrouw,     🤔  daar nog eens over denken.    Maar ik weet niet wat er allemaal gebeurd is he. 😏

Vriendschap verbreken kan snel,           😡 maar vriendschap opbouwen duurt soms lang. 😉

@patrick2 alles goed geregeld ,         Parijs wenkt,      Disney en het cabaret  veel plezier in uw vakantie. 

verder gebeurd  hier niet veel,         ik houd het rustig,        💊  de pijnstillers werken redelijk goed, 

💉dus dat is een pluspunt.             de tijd heeft geleerd met geduld kom ik er wel,        maar dat geduld

 dat heb ik nog niet geleerd ;     😉  en een ouden iets leren gaat soms heel moeilijk zegt mijn vrouw. 

zij kant weten. ,       dus houd jullie allen goed ,              geduld een zeer schone deugd , 

in alle omstandigheden .           🌹  geniet van het leven ,  🏵            daaag 

 

Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2  Ik hoop dat je deze stand houd!

Chapeau.

Pffffffffffffffff weer bloedheet wat een klooie weer zeg!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @fregilcy  en alle andere 

Goedemiddag 

@Josette Dank u 🙏 laat me niet meer doen gedaan . Ze kan haar plan trekken voortaan.

@patrick2 mooie voorspelling. Alle andere een fijne dag gewenst. Groetjes tinneke2/wat je in hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Tinneke2 euh dat heb je goed gedaan, laat ze staan!

Hier nog een die moe is. Is ech de hitte die je lijf uitput.

Ik doe vandaag ook niet veel meer.

Fijne donderdag. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @fregilcy @bigMODDER @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 dat zou ik ook se daar heb je nu eens goed aan gedaan. En idd @Tinneke2 ben aan het aftellen naar mijn verlof. Vandaag en morgen en dan maandag nog een dagje en dan begint het verlof. 

Dan de donderdag vertrek ik naar Parijs en kom ik de zaterdag pas weer terug 😊. Deze zaterdag ga ik ook al maar dan gaat mijn vriend mee 😃

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen