Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette dank je eerst nog ff werken vandaag. De plannen zijn wat veranderd want eerst moest ik maandag nog werken maar nu niet meer.
In plaats daarvan naar een opleiding die ik toch moest volgen maar dat was in oktober nu is dat verplaatst naar maandag. Nou ja geen werk en wat in de schoolbanken is niet verkeerd. Na de opleiding heb ik verlof...
@fregilcy alles is geregeld hé dat is al weken op voorhand....En dank je @fregilcy dat gaat helemaal goed komen.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2;
@Josette jammer voor U die warmte bij ons heel de voormiddag zwaar bewolkt, met een koude wind,
🌬deze namiddag rond 16h wat opgeklaard met max 22 gr. en de wind was weg. Ik woon in west Vl.
op ongeveer 20 a 25 van de Franse grens. in het zuiden van de provincie.
@Tinneke2; Goed nagedacht? soms ging je toch ook graag eens op barbecue bij haar,😋
of een praatje maken, misschien eens goed afspreken met elkaar, soms is het moeilijk ,
maar ze voelde zich misschien alleen ? Vriendschap met goede afspraken is altijd beter dan spanning
je kunt zeggen van dit tot dit uur doe ik dat niet meer enz. 😫 In Uw plaats zou ik als alleen staande
vrouw, 🤔 daar nog eens over denken. Maar ik weet niet wat er allemaal gebeurd is he. 😏
Vriendschap verbreken kan snel, 😡 maar vriendschap opbouwen duurt soms lang. 😉
@patrick2 alles goed geregeld , Parijs wenkt, Disney en het cabaret veel plezier in uw vakantie.
verder gebeurd hier niet veel, ik houd het rustig, 💊 de pijnstillers werken redelijk goed,
💉dus dat is een pluspunt. de tijd heeft geleerd met geduld kom ik er wel, maar dat geduld
dat heb ik nog niet geleerd ; 😉 en een ouden iets leren gaat soms heel moeilijk zegt mijn vrouw.
zij kant weten. , dus houd jullie allen goed , geduld een zeer schone deugd ,
in alle omstandigheden . 🌹 geniet van het leven , 🏵 daaag
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 euh dat heb je goed gedaan, laat ze staan!
Hier nog een die moe is. Is ech de hitte die je lijf uitput.
Ik doe vandaag ook niet veel meer.
Fijne donderdag.