Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @Josette
@Josette Voilà gefeliciteerd met uw verjaardag, ik ben de laatste , maar even zeer gemeend. 🏵
en zo gaat dat, de stille wenken van een vrouw. niet altijd begrepen . 🍰 De rabarber taart zag er best lekker uit , en die mafkeeskes ook.🥂 Kunt ge een stukje opsturen maar we zijn te laat zekers.
gelukkig hebben we goed weer, niet te warm, op tijd een koel windje . net terug van Moeskroen, iemand wou me daar zien . die autoweg zit werkelijk boem vol vrachtwagens 🚛 🚚,
we zijn terug en alles is goed gegaan. 😉 verder zal genieten worden in de zon op het balkonnetje ,
met een koffie en wat lekkers 🍪 dus dat zal het zijn vandaag, iedereen een prettige dag , geniet ervan en tot de volgende daaag.
telkens je iets schrijft word den boel verandert , waarom ? we schrijven niets verkeerd en toch , willen ze wel dat we iets schrijven of willen ze het afbouwen . die knetters
@Josette Dank u dat is lief van jou . Hoe is het anders met Douglas zijn gezondheid?
Gedaan met poetsen . Voor heel de week . Heb het rustig aan gedaan .
Evan nog nieuwe schoenen gehaald om te ontspannen . ☺️ had nog een fikse korting en heb nu terug een bon gekregen voor de volgende schoenen . Blijft geldig als ik er nodig heb . Toch leuk hè .
@fregilcy Het geeft zin , en te vragen waarom ? Ze zijn er mee bezig . Dat gaat niet van vandaag op morgen . Hebben een drukke Job en moeten alle problemen aanpakken . Het komt wel goed het is doorgegeven. Aan de juiste persoon dat geeft @Josette gedaan en gemeld aan ons . Je druk erover maken geeft geen zin .
Fijne avond iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere
Goedemorgen,
@Josette och nu valt mijne euro 💶,jeetje .
Van harte een wel gemeende gefeliciteerd 🥂 verjaardag 🎂 gewenst . ☺️ De tip 🕵️♀️ leek mij duidelijk genoeg maar we hadden het niet door . Proficiat nogmaals.👏👏🎉🎉
@patrick2 Ben ook al vroeg uit de veren 🪶. Geprobeerd om zonder de tekst onderaan van opens in nee Windows en al de rest maar zal van niet aan mij liggen en ik kan het er niet af doen . @Josette Geeft het al doorgegeven. Wat een gedoe telkens . Hoop dat vlug weer normaal is .
@fregilcy We zullen het even moeten zo uithouden . Komt in orde .🙂
Fijne dag allen . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt