Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@fregilcy zo ervaren wij dat ook iedere keer meer centen uitgeven.
We kunnen ons slecht verhongeren hé, veel meer hebben we niet meer.
Koud is het niet nu nog 15° buiten.
Ojeeeeeeee vandaag HOOG bezoek dat kost nog meer centen wat een vertoning gaat dat worden?
De donderdag is er beetje opruimen.
Iedereen geniet van de donderdag.
@patrick2 @Cdt24801@Tinneke2 @Josette
goeden nacht voor deze die slapen, en voor hen die wakker zijn geniet ervan. 🤓 ik hou ervan , kan genieten van die nachtelijke stilte, het regent en waait een beetje 🌨 straks gaan slapen. heerlijk.
Donder dag , de week bijna weg, deze namiddag boodschappen doen, 🛒op het gemakske de kar duwen en opladen. Ik weet niet, maar precies of er iedere week andere prijzen zijn, 👿 plots moet alles veel duurder zijn. 💲 dan geven ze reclame , als ge twee koopt, of het tweede . min 30%, het is denk ik op het randje van diefstal, Maar ja wat doen we eraan, dat is de markt zeggen ze.
nu zo lang we maar het nodige kunnen kopen, 😉
@Tinneke2, ge doet gij dat goed, al dat lekkers zonder boodschappen. 😋 en toch het buikje rond.
@Josette ne kl...tte.... nacht is ook een nachtje he, kan veel gebeuren als ge niet slaapt. 😏
verder nog niet te veel plannen , geniet van de heerlijke temperaturen, 🌡 de zuivere lucht, hm.... en de mooie kleuren in de natuur komen eraan.
tot de volgende
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere ,
Goedemiddag ,
@Josette @patrick2 Geeft me zeker gesmaakt . We hebben worstjes met pompoen 🎃 aardappeltjes gegeten , er waren twee gerechtjes , dan schapen koteletjes met gebakken tomaat 🍅 met burrata is met erop en dat in de oven . Een aanrader met aardappeltjes in de oven .
Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
@Tinneke2 kan deugd doen goed slapen, hier een kl .... nacht
achter de rug. Hopelijk heeft het gesmaakt?
Weeral midden van de week.
Maak er een fijne woensdag van.