annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-24 05h16

Antwoorden: 151 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

OPGELOST

Sept.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

151 ANTWOORDEN 151
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@fregilcy  zo ervaren wij dat ook iedere keer meer centen uitgeven. 

We kunnen ons slecht verhongeren hé, veel meer hebben we niet meer.

Koud is het niet nu nog 15° buiten. 

Ojeeeeeeee vandaag HOOG bezoek dat kost nog meer centen wat een vertoning gaat dat worden?

De donderdag is er beetje opruimen.

Iedereen geniet van de donderdag.

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het is donderdag dus het weekend staat al weer om de hoek. 

Heb niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

fregilcy
Aspirant genezer

@patrick2 @Cdt24801@Tinneke2  @Josette

goeden nacht voor deze die slapen,  en voor hen die wakker zijn  geniet ervan.  🤓    ik hou ervan ,  kan genieten van die nachtelijke stilte,        het regent en waait een beetje 🌨  straks gaan slapen.  heerlijk. 

Donder dag ,    de week bijna weg,  deze namiddag boodschappen doen,     🛒op het gemakske  de kar duwen en opladen.     Ik weet niet,       maar precies of er iedere week andere prijzen zijn, 👿    plots moet alles veel duurder zijn. 💲  dan geven ze reclame , als ge twee koopt, of het tweede .  min 30%,    het is denk ik op het randje van diefstal,       Maar ja wat doen we eraan,         dat is de markt zeggen ze. 

nu zo lang we maar het nodige kunnen kopen, 😉

@Tinneke2,  ge doet gij dat goed,       al dat lekkers zonder boodschappen. 😋    en toch het buikje rond. 

@Josette ne kl...tte.... nacht is ook een nachtje he,  kan veel gebeuren als ge niet slaapt. 😏

verder nog niet te veel plannen ,   geniet van de heerlijke temperaturen,  🌡    de zuivere lucht, hm....    en de mooie kleuren in de natuur komen eraan.  

tot de volgende

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere , 
Goedemiddag ,

@Josette @patrick2  Geeft me zeker gesmaakt . We hebben worstjes met pompoen 🎃 aardappeltjes gegeten , er waren twee gerechtjes , dan schapen  koteletjes met gebakken tomaat 🍅 met burrata  is met erop en dat in de oven . Een aanrader met aardappeltjes in de oven . 
Fijne dag verder groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen  die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

@Tinneke2 kan deugd doen goed slapen, hier een kl .... nacht

achter de rug. Hopelijk heeft het gesmaakt?

Weeral midden van de week.

Maak er een fijne woensdag van.

Leden met de meeste pluimen