annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van de maand september.

Topic gestart op: 01-09-24 05h16

Antwoorden: 151 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van de maand september.

OPGELOST

Sept.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan hier verder in een propere babbelhoek0

Tot daar!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

151 ANTWOORDEN 151
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy

en alle anderen die komen meelezen, 

of iets willen schrijven een goedemorgen.

Hallo zaterdag, de regenkamer en de was vandaag de soep pruttelt.

Een fijne dag.

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801@Josette en alle andere een goedemorgen. 

Het weekend is begonnen eindelijk 🙂 

Dit weekend niet veel doen gewoon eigenlijk niks; Ga proberen een website op te zetten dus eens zien hoe dat precies werkt. 

Voor de rest zeg ik jullie allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  succes.

Ik heb er ook eentje hahahaha.

Vind ik leuk.

fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2  

hallo iedereen, vandaag redelijk wat wind, prima🌬, op tijd een buitje,🌨 leuk, ik hou van dat weer,  ik wandel daar zelfs graag in, wat wind en een beetje regen dat deert me niet.           liever dat dan al die warmte.      nu elk heeft zijn voorkeuren.           ☃️       daarom is er altijd van alles wat in een jaar.

gisteren boodschappen gedaan, 🛍 en mezelf getrakteerd op twee Boele de Berlin,     oh ze waren lekker, met een tas thee,  🍵 mijn vrouw had een lekkere suiker koek,        ja we hebben ons verwend. 

tegen dat we thuis waren en alles terug in de kasten stak en frigo ; 🍞  was het tijd voor avond eten en de relax zetel in  voor de rest van de avond .      🤗het was weer een leuke dag.

nu ik hoop dat jullie het ook goed hebben gehad ,  dus hiermee rond ik af , 😉   

we kijken uit naar de nieuwe dag, 😉     het word een werk dagje.    de venster gordijnen worden gewassen en ramen gepoetst              zo is het niet elke dag kermis he      , maar met alles  🤗   , is ook eens leuk he        meer heb ik niet meer te vertellen .             dus tot morgen denk ik en geniet  van het mooie ,             het lelijke krijgt ge  er  gratis bij. 😀           daaag. 

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy  wij vinden dat ook heerlijk, er bestaat géén slecht weer wel slechte kleding.

Wij hebben ons ook verwend zijn weggeweest naar Nederland, fijn gefietst. 

En ik mezelf op lekkere Bosche bollen getracteerd. Hmmmmmmm.

@Tinneke2 Denk aan jezelf hé.

Leden met de meeste pluimen