Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Hallo zaterdag, de regenkamer en de was vandaag de soep pruttelt.
Een fijne dag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Tinneke2
hallo iedereen, vandaag redelijk wat wind, prima🌬, op tijd een buitje,🌨 leuk, ik hou van dat weer, ik wandel daar zelfs graag in, wat wind en een beetje regen dat deert me niet. ☔ liever dat dan al die warmte. nu elk heeft zijn voorkeuren. ☃️ daarom is er altijd van alles wat in een jaar.
gisteren boodschappen gedaan, 🛍 en mezelf getrakteerd op twee Boele de Berlin, oh ze waren lekker, met een tas thee, 🍵 mijn vrouw had een lekkere suiker koek, ja we hebben ons verwend.
tegen dat we thuis waren en alles terug in de kasten stak en frigo ; 🍞 was het tijd voor avond eten en de relax zetel in voor de rest van de avond . 🤗het was weer een leuke dag.
nu ik hoop dat jullie het ook goed hebben gehad , dus hiermee rond ik af , 😉
we kijken uit naar de nieuwe dag, 😉 het word een werk dagje. de venster gordijnen worden gewassen en ramen gepoetst zo is het niet elke dag kermis he , maar met alles 🤗 , is ook eens leuk he meer heb ik niet meer te vertellen . dus tot morgen denk ik en geniet van het mooie , het lelijke krijgt ge er gratis bij. 😀 daaag.
@fregilcy wij vinden dat ook heerlijk, er bestaat géén slecht weer wel slechte kleding.
Wij hebben ons ook verwend zijn weggeweest naar Nederland, fijn gefietst.
En ik mezelf op lekkere Bosche bollen getracteerd. Hmmmmmmm.
@Tinneke2 Denk aan jezelf hé.