Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801@Josette en alle andere een goedemorgen.
De kop van de week weer de maandag is begonnen , net wakker en nu ff een koffie drinken en wakker worden.
Vandaag gewoon weer werken en een meeting van 2 uur en dan drie dagen opleiding en dan is de week weer bijna voorbij.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemiddag ,
Heb heerlijk geslapen 🛌. Vandaag blijf ik thuis 🏠 niet naar mijn ouders bergers gaat mij eens goed doen .
Ben aan het poetsen dan kan ik lekker straks ontspannen . Mijn buurvrouw geeft mij nog soep 🍲 komen brengen , verschoot wel eventjes . Ze is heel lekker . 🤤
tussen het dweilen door even chatten 💬😉. Lakens nog verversen . En mijn poetsen zit erop . Fijne Zondag iedereen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801@Josette en alle andere een goedemorgen.
Hier een lekker rustig weekend net ook pas opgestaan heb ook eens uitgeslapen. Gisteren ff enkel boodschappen gedaan en dat is dat is alles om echt weg te gaan.
Heb wat aan de website gedaan en daarna in de zetel naar Netflix wat films gekeken en dat gaan we vandaag hetzelfde doen.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag;
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen
@Josette de was 🧺 ook al gedaan en gisteren pompoen 🎃 soep 🍜 gemaakt zit al in de vriezer.
@patrick2 weekend is voor jou goed begonnen hier af en toe zon 🌞 met regen ☔️
@fregilcy Deze ochtend brood 🍞 gaan halen in de regen ☔️ echt verfrissend. Deert me ook niet om eens door de regen ☔️ te stappen en het is niet eens koud . Doet een mens goed . Wordt je fris en goed wakker van .
Streks ga ik wat tekenen ✍️ want het is lang geleden dat ik nog iets voor mezelf heb gedaan . En heb er veel zin in . Fijne dag allemaal groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt