Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-24 05h16
Antwoorden: 151 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan hier verder in een propere babbelhoek0
Tot daar!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/td-p/166488
@Josette Dat doe ik ga vandaag niets meer doen gewoon rusten 😌 en ontspannen 😎. Fijne dag 👋 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
Vandaag een beetje opruimen 🧹 niet te veel . En wat rusten . Gisteren van alles en nog wat gedaan bij mijn moeke . De Boer 🧑🌾 geeft het veulen verzorgt samen met mij het wondje het komt dus in orde 🙂.
voor de rest ga ik me kalm houden . Fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy
en alle anderen die komen meelezen,
of iets willen schrijven een goedemorgen.
Maak er een fijne vrijdag van allemaal,
ik zie ook graag de herfst @Tinneke2 .
Vandaag een drukker dagje.
@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Vandaag vrijdag dus de laatste om deze week te werken.
Dit weekend is het niks doen gewoon lekker thuis met de dochters en verder niks.
Voor nu de koffie drinken en ff wakker worden en dan straks nog werken en dan begint het weekend.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Ben al bij mijn ouders heel vroeg vertrokken.
@patrick2 wordt kwakkel weer vannacht gegoten . En niet een beetje 🤏. Het was de moeite alle planten kleddernat.
@fregilcy Ik doe ook heel veel boodschappen hoor maar af en toe krijg ik een overschotje mee van mijn zus en mag ik er eten . Doe dan ook heel veel voor haar . En in de plaats mag ik er eten . 😉
Heb ook al mooi kleuren in mijn tuin van de blaadjes van mijn planten . Het is prachtig om het elke keer te zien veranderen . Heerlijk en rustgevend.
fijne dag allen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt