Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-02-21 13h56
Antwoorden: 133 antwoorden
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.
De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.
Och weet ge, we kunnen al jaren geen staat meer maken op de seizoenen. Ik heb het nog weten sneeuwen in mei ..
En, lang geleden, toen ik nog wat onbezonnen was, in korte mouwen op de moto rondbollen in april. In juni dat jaar dikke frak aan van de kou op de moto ...
We laten ons maar gewoon verrassen, moeder natuur is en blijft baas. En als we het te gortig maken zal ze wel ingrijpen, wees daar maar zeker van.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 en alle andere problemen gehad zoals jullie misschien al gelezen hebben ,met de iphone nog steeds niet opgelost . Gebruik ik nu voorlopig een andere oplossing, even geleend. Stilletjes aan komt de zon hier tevoorschijn . Een hele goede morgen krijg echt de lente kriebels om alles te poetsen ( lente schoonmaak ) 😁.De verwarming een paar graden vermindert krijg er echt warm van . De weergoden kunnen nog altijd veranderen @Josette ddan is het voor jou gunstige, want wat zeggen ze altijd maartse buien aprilse grillen . Meestal komt dat zeker uit . Genoeg gekletst ga beginnen aan een paar werkjes niet te veel hooi op mijn vork nemen , want anders lig ik weer plat als een pattatenzak. Fijne dag allemaal en tot later .