annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek van februari 2021: deel 2.

Topic gestart op: 11-02-21 13h56

Antwoorden: 133 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek van februari 2021: deel 2.

Welkom.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een stukje waar iedereen even een
goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon
even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen en of problemen oplossen
i.v.m Orange.

De oude babbelhoek stond behoorlijk vol, deze is weer netjes opgepoetst
en vrij van corona.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (2)
0 pluimen
133 ANTWOORDEN 133
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Beste @patrick2  het enige dat ik kan is op de babelhoek komen op de rest kan ik niet gaan ik weet dat ik hier geen vragen mag stellen maar ben ten einde raad . Wat nu . Fijne dag .

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Dat snap ik niet goed ... Als je op Tribe kan, kan je toch aan alles aan? Hier zijn toch geen threads waarvoor je apart moet inloggen of zo? De babbelhoek is toch ook maar gewoon één van de vele threads die hier zijn....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Beste @Cdt24801  heel lief van jou dat je ook hebt gereageerd , zal wel opgelost geraken . Ben nog maar een leek en leer door jullie elke keer wat bij . Fijne avond en alvast bedankt voor jullie geduld en meeleven . En al positief nieuws voor de woonzorgcentra's kunnen weer samen eten per leefgroep en kunnen eens een dagje naar buiten . Ben echt zo blij voor hen . 😄😄gezellige avond voor jou en iedereen .

Cdt24801
Wijze
Wijze

OK @Tinneke2 , dan zal het wel in orde komen hé

Je weet, je mag ons alles vragen. Echt alles. We gaan wel niet op alles kunnen antwoorden, dat is iets anders. maar we doen altijd ons best 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 @Josette @patrick2  Hartelijk dank al voor jullie luisterend oor, weet je hulp enorm te appreciëren . Aan alle tribe.  Met vragen kan je hulp krijgen vergeet dat niet wees niet beschaamd om ze te stellen. Ze helpen je echt met veel plezier .  Ik ben al heel overtuigd . Wens jullie een fijne avond en slaap zacht ,geen enge  dromen .

Leden met de meeste pluimen